Banner

Stratejik Satın Alma ve Müzakere Yönetimi

Stratejik Satın Alma ve Müzakere Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Günümüzde artık şirketler kâr etmenin yolunun, satın alırken kazanmaktan geçtiğini biliyorlar. Bu eğitim programında satın alma kavramı ve satın alma yönetimi temel konuları ayrıntılarıyla incelenirken, Tedarik Zinciri Yönetimi bakış açısıyla, satın alma faaliyetlerinin ve tedarikçi ilişkilerinin stratejik boyutu ele alınmakta, şirketlere rekabet avantajı sağlayacak stratejiler, teknikler ve uygulamalar detaylarıyla tanıtılmaktadır. Ayrıca eğitimin ikinci bölümünde müzakere süreciyle ilgili temel farkındalık seviyesinin arttırılması, müzakere yaparken karşı tarafın daha iyi anlaşılabilmesi ve müzakerede psikolojik tavrımızı etkileyen bazı taktiksel davranışların tanıtılması hedeflenmektedir. Katılımcıların, müzakereye hazırlanarak gelmesi ve müzakerede "Yöneten taraf" olması konusunda genel davranış alışkanlıklarının kazandırılması da sağlanacaktır.
Kimler İçin?
Satın alma ve Tedarik Zinciri Yönetimi ile ilgili iş pozisyonlarında çalışanlar.Satın alma ve Tedarik Zinciri Yönetimi ile ilgili kariyerini geliştirmek isteyenler.
Eğitim Süresi
42 saat / 3,5 haftaCumartesi / 9:30 - 16:30Pazar / 9:30 - 16:30
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Stratejik Satın Alma ve Müzakere Yönetimi Sertifika Programının katılımcılarına, %80 devam koşulunu gerçekleştirmeleri koşuluyla, Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde sertifika verilecektir.
Notlar
Program hakkında detaylı bilgi edinmek ve kayıt olmak için İstanbul Institute‘a 0 212 283 24 02 numaralı telefondan ya da info@istanbulinstitute.com adresinden ulaşabilirsiniz
1.Satın alma ve Stratejik Satın alma: Temel Kavramlar2.Satın almanın Önemi, Amaçları ve Satın alma Aktiviteleri3.Operasyonel Satın almadan Stratejik Satın almaya Geçiş4.Satınalma ve Tedarik Zinciri Organizasyonu - Satın alma Biriminin Diğer Bölümlerle İlişkileri5.Satın alma Süreci ve Temel Satın alma Teknikleri6.Satın alma Stratejileri - Stratejik Satın alma Teknikleri7.Satın alma Performans Yönetimi8.Yeşil (Çevreye Duyarlı) Satın alma Yönetimi9.Elektronik Satın alma Yönetimi10.Tedarikçi İlişkileri Yönetimi11.Tedarikçi İlişkileri Yönetim İlkeleri: Tedarikçi Kazanma, Tedarikçi Koruma, Tedarikçilerle Değer Yaratma, Tedarikçilerle İşbirliği12.Tedarikçi İlişkileri Yönetim Süreci: Tedarikçilerin Seçimi, Tedarikçilerin Yönetimi, Tedarikçilerin Değerlendirilmesi, Tedarikçilerin Geliştirilmesi13.Tedarikçi Performans Yönetimi14.Vaka Analizleri ve En İyi Uygulama Örnekleri
1.Çağdaş Tedarik Yönetimi Yaklaşımı2.Stratejik Satın alma Uygulamaları3.Sözleşme Yönetimi Uygulamaları4.Tedarikçi Yönetimi Uygulamaları5.Yaşanmış Başarılı ve Başarısız Örnekler
1.Satın alma Bütçe Süreci2.Bütçe Dönemi Fiyat Tahminleri3.Tedarikçi Sipariş Dağılımı4.Bütçe Dönemi ABC Analizleri5.Bütçe Dönemi Satın alma Stratejileri6.Bütçe Gerçekleşme Analizi
1.Satın alma Talep Yönetimi2.Satın alma Teklif Yönetimi3.Satın alma Sipariş Yönetimi4.Fiyat Müzakereleri5.Maliyet Analizleri6.Maliyet Modelleri7.Toplam Sahip Olma Maliyeti (TCO)8.Maliyet Düşürme Stratejileri
1.Satın alma Rapor Sistematiği2.Satın alma Rapor Hazırlama Tekniği3.Dashboard – Kokpit Raporlama4.Rapor Sunum Teknikleri
Temel ilkelerMüzakere TürleriÇok Aşamalı ve Çok Taraflı MüzakerelerKimlerle Müzakere Yapıyoruz?Müzakereci Profilleri1.Güç Kaynaklarımız2.Başarılı Müzakere İçin İpuçlarıHazırlık SüreciEngelleri Ortadan KaldırmaMüzakere Sürecinde Tuzakları Keşfetme3..Başarılı Müzakerecilerin Temel Özellikleri4.Win-Win Modeli’nden, Oyun Teorisine Müzakere Taktikleri5.Satışçı Gözünden Satınalma Müzakereleri6.Satınalma Yöneticileri İçin Anahtar Satışçı Taktikleri7.Satınalma Müzakeresinde Aikido Taktiği: Satıcıları Kendi Güçleri ile Yenin!!!8.Pratik İkna Yöntemleri9.Müzakerede Beden DiliTavuskuşu mu Olmalıyız? Pokerface mi?10.Etkin Sonuç İçin Kullanılması Gereken Yöntemler11.Duygusal Çatışmaları Yönetme12.Örnek Müzakere Çalışması13.Değerlendirme
1.Sözleşme Hazırlama ve Yönetme2.Sözleşme Yapma Yöntemleri3.Sözleşmelerde Yer Alması Gereken Maddeler4.Temel Prensipler ve Geçerliliğin Sağlanması5.Sözleşme Yönetimi6.Satın alma Sözleşmelerinin Hazırlanması7.Dikkat Edilmesi Gereken Konular8.Sözleşmede En Önemli Maddeler9.Sözleşmede Denge Unsuru10.Sözleşme Sürecinde Anlaşmazlıklar ve Aşılma Yöntemleri
Eğitim Tarihi 04/04/2020
Eğitim Süresi 42 Saat / 3,5 Hafta
Lokasyon BAU Beşiktaş
Eğitim Ücreti 2.655 TL (KDV Dahil)
Bilgi almak istiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler