Eğitim İçeriği
İşletmelerde ve firmalarda marka yönetiminin önemi, sürdürülebilirlik kavramı ve İK odaklı çalışan memnuniyeti ve müşteri memnuniyetini sağlamak yoluyla marka ve kriz yönetiminin nasıl gerçkeleştirileceğidir. Bu eğitimde teknik bilgilerin yanısıra dünyadan ve Türkiye’den yaşanmış örneklerle marka yönetimindeki hatalar ve yapılması gerekenler aktarılacaktır.
Kimler İçin?
• Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
• Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Eğitim Süresi
6 Saat / 1 Gün
Pazar / 09.30 - 16.30
Eğitim İçeriği
• Markayı Kimler Temsil Ediyor?
• Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?
• Çalışan Memnuniyeti = Müşteri Memnuniyeti = İyi Marka
• Şirketlerde Müşteri Kimindir?
• Şirket İçin Krizlerin Müşteriye Yansımaları
• Müşteriler Nezdinde Marka Değerini Düşüren Firma İçi Krizlerin Yönetimi
• Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri
• Kurum Kültürü Nedir?
• Dünya’dan ve Türkiye’den Başarılı ve Başarısız Örnekler
• Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri
• Müşterilerle Kriz İletişimi - Konvansiyonel Medya
• Müşterilerle Kriz İletişimi - Sosyal Medya
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının; Sürdürülebilir Markalar ve Kriz Yönetimi modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi, programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.