Bu eğitimin sonunda, etkinliklerin nasıl işlediği, insanların ve şirketlerin neden etkinliklere ev sahipliği yaptığı, endüstrinin nasıl yapılandırıldığı ve tipik bir etkinliği A'dan Z'ye stratejik olarak nasıl planlayıp koordine edeceğiniz hakkında kapsamlı bilgi sahibi olacaksınız. Bu eğitim, etkinlik stratejinizi, tasarımınızı, uygulamanızı ve değerlendirmenizi hazırlamanın yollarını haritalayacaktır. Risk yönetiminden mekan protokollerine, sözleşme maddelerinden kullanıcı deneyimine, yiyecek ve içeceklerden pazarlamaya kadar, geleceğe yönelik etkinlikler geliştirmenize ve tasarlamanıza yardımcı olmanın yanı sıra, geleneksel eğitimlerin dışında günümüze uyarlanmış olup; pandemide etkinlik yönetimi gibi ilgi çekici konular da içermektedir.
Bu eğitimin sonunda, belirli hedeflere ulaşan bir etkinliğin nasıl oluşturulacağını, bütçeleme, proje yönetimi, iletişim ve değerlendirme araçlarını içeren planlama sürecini, çeşitli etkinlik öğelerini ve bunları uygun maliyetli bir şekilde nasıl kullanacağınızla beraber, etkinlik planlayıcısı olarak etkinlik yerindeki rolünü, başarılı ekip koordinasyonu için gerekli zihniyeti de anlayacaksınız.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute®' de olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM ve Istanbul Institute® erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
-Etkinliğin tanımı ve amacı
-Uluslararası, Bölgesel ve Lokal Etkinlikler
-Etkinlik türleri, Avantaj ve Dezavantajları
-Yüzyüze
-Hibrid
-Dijital (Online)
-Sektöre Genel Bakış
-Etkinlik yönetiminde planlama
-Etkinlik Tasarımı
-Hedeflerin Belirlenmesi
-Kitlenizi Tanıma
-SWOT Analizi ve OSCARS
-Finansal Yönetim
-Bütçe
-Sabit ve Değişken Maliyetler
-Proje Ekibi
-İş Bölümü ve Zamanlama
-Etkinlik İçeriği Oluşturma
-Katılımcılar & Konuşmacılar
-Zaman Çizelgesi ve Ajanda Oluşturma
-Etkinlik Öncesi İletişim ve Bilgilendirme
-Uluslararası Organizasyonlarda Dikkat Edilmesi Gerekenler
-Etkinlik Detayları, Konsept ve Format Seçimi
-Turizm Acentası, Organizasyon Acentası
-Mekan veya Platform seçimi ve Teftiş
-Konaklama, Yiyecek ve İçecek (F&B) Hizmetleri ve Personel Hizmetleri
-Yiyecek ve içeceklere Genel Bakış
-Giyim Kodları
-Teknik Ekip ve Ekipmanlar
-Ses, Video, Aydınlatma ve Sahne
-Kreatif Ajans, Dekor, Süsleme, Takım Aktiviteleri, Promosyon Ürünleri, Hediyelikler
-Satınalma
-Çeviri Hizmetleri
-Taşımacılık
-Transfer ve Vale Hizmetleri
-Emniyet, Güvenlik ve Sağlık Hizmetleri
-Tedarikçileri Belirleme
-Teklif Süreci, Değerlendirme ve Müzakere
-Part-time Personel Seçimi ve Eğitimi
-Etkili İletişim
-Risk Yönetimi
-Sözleşme ve Kontrat Örnekleri
-Mücbir Sebepler
-Acil Durum Planı
-İzleyici katılımı ve güvenlik kılavuzu
-Kalabalık akışı
-Etkinlik programı
-Mekansal tasarım seçenekleri
-Temassız ve mesafeli deneyimler
-Etkinlik Duyurusu ve Doğru İletişim
-Ücretlendirme
-Sponsorluk ve Etkinlik Uyumu
-Sponsorluk Seçenekleri
-Reklam ve PR
-Mobil Uygulamalar ve Sosyal Medya
-Prova ve Son Hazırlıklar
-Etkinlikte Koordinasyon, Güven ve Ekip Çalışması
-Stres Yönetimi
-Zaman Yönetimi
-Son Dakika Sürprizleri
-Faturalandırma ve Fatura Dökümü
-Arşivleme
-Takdir ve Teşekkür