Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Eğitim İçeriği
Müşteri memnuniyeti ve müşteri deneyiminin pazarlama stratejileri için üst sıralarda yer aldığı günümüzde, bir şirketin sürekliliği ve karlılığı için müşteri beklentilerini öğrenip buna göre ürün/hizmet sunması kaçınılmaz hale gelmiştir. Günümüzdeki yüksek müşteri beklentilerini anlamak, bunları yönetmek ve özellikle kriz dönemlerinde memnun müşteriler yaratarak onları sadık müşteriler haline getirmek için gerekli bilgi, araçlar ve yöntemlerin anlaşılması amaçlanmaktadır.
Kimler İçin?
• Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
• Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
• CRM nedir?
• Müşteri Veri Yönetimi
• Big Data
• Satış Yönetimi
• Müşteri Sadakati
• Analiz ve Ölçüm
• CRM Pazarlama İletişimi
• Müşteri Deneyimi
• Business Intelligence
• Kampanya Planlama
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının; CRM (Customer Relationship Management) modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi, programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler