Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Eğitim İçeriği
Türkiye’de internet ve dijital medya ortamının tanınması, güncel trendlerin yanı sıra dijital medya planlama yapılırken hangi aşamalardan geçiliyor, hangi teknoloji ve araçlar kullanılıyor, dijital strateji oluşturulurken nelere dikkat etmek gerekiyor, dijital medya satın alma metotları nelerdir ve neye göre seçilir, etkili ve verimli bir dijital kampanya yönetimi için bakılması gereken metrikler nelerdir, neye göre optimizasyon yapılması gerekir; Facebook’da kampanya oluşturmak ve dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir?
Kimler İçin?
. Dijital Pazarlama alanında kariyer yapmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamaya ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamayı daha iyi anlamak isteyen yönetici ve yönetici adayları.
Neler Öğreneceksiniz?
• Medya Planlamasına Genel Bakış
• Tüketici İçgörüsü Analizi
• Medya Tüketici Temas Noktaları
- Pazar araştırmalarının yorumlanması (TGI, Facebook Audience Insight, Google Trends, Consumer Barometer vb. Tool'lar üzerinden uygulanacaktır.)
• Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
• Dijital Medya Stratejisi Oluşturma
• Dijital Reklam Formatları
• Dijital Medya Planlama Basamakları
- Sektörde Kullanılan Araçların Panelleri Uygulamalı Olarak İncelenecektir: Örn: Gemius, WizzAd, Similarweb, Facebook Ad Live, Socialblade, Boomsocial, Analisa.io vb.
• Satın Alma Yöntemleri
• Dijital Hedefleme Seçenekleri
- Facebook ekosisteminde hedef kitle oluşturma
• Ölçümleme Kriterleri
• Optimizasyon ve Raporlama
- Rapor Hazırlama ve Buna Göre Optimizasyon Önerileri
• Facebook Reklamları
- Facebook & Instagram Kampanya Oluşturma
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılara Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü ile Istanbul Institute® Müdürünün imzası olacak şekilde "Katılım Belgesi" verilecektir.


Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:

Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute®' de olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM ve Istanbul Institute® erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.


BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler