1. Kullanıcıyı tanı takım olmak için altın kurallar Design Sprint’e giriş ve sprint görevi kullanıcıyı anlama, araştırma, analiz
2. Fikir üret takım olarak ideation consepting çalışması görsel akışları çıkartma teknikleri bilgi mimarisi
3. Prototip wireframe Çalışması Prototip Çalışması MockUp Çalışması Görsel Tasarım
4. Test Et Kullanıcı Testi A/B Testi Optimization
User Research ( Interview + Observation)
Empathy Map
User Personas
User Journey Map
2. FİKİR ÜRETME + KONSEPT
Concept Map
Flow Chart
Wireframes
Prototype
Moodboard
Mock - Ups
Visual Design
Grid System
Interaction Design
3. TEST
Usability Test
Review Metrics + Tools
Conversion Optimization
Kantitatif Data
Kalitatif Data
A/B Test Scenarios
4. GELİŞTİRME
Sketch to Zeplin
Sketch Measure
Style Guide
Style Library
Çözüm üreteceğiniz kullanıcıyı tanır ve probleme farklı açılardan bakarak tanımlarsınız.
Fikir Üretme Problemi çözecek fikirler geliştirme ve metodlar.
- Prototip
Problemi çözen fikir için ekran tasarımları ve prototip tasarım.
- Test
Tasarım çıktılarının kullanıcı testi ile problemin çözümü olan tasarımı test etme süreci Geliştirme Yazılım süreçlerine, tasarımın doğru iletilmesi için hazırlanması gereken çıktılar.