Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Eğitim İçeriği
Bu program geçmişten günümüze marka ve pazarlama iletişimi, kriz dönemlerinde marka yönetimi ve fikir geliştirme süreçlerini kapsamaktadır. Program kapsamında geçmişten bugüne marka kavramının tarihi gelişim süreci, tarihteki krizler, baş etme yöntemleri, izlenmesi gereken yol haritaları ve iş modelleri ile birlikte, krizlerde fikir geliştirme aşamasından başlayarak, markanın kimlik sistemi, pazarlama araçlarının stratejik geliştirme unsurları, kavramların birbirleri ile olan ilişkileri, kriz dönemlerinde öncelik verilmesi gereken konular, itibar yönetimi, araştırma ve iletişim yöntemleri konuları sunulacaktır.
Kimler İçin?
Kendi markasını geliştirmek ve yönetmek isteyen girişimciler, marka, pazarlama, iletişim alanlarında uzmanlaşmak isteyen, marka yönetimi, pazarlama yönetimi, iletişim yönetimi gibi alanlar ile ilgilenen ve iş geliştirmek isteyen katılımcılar.
Neler Öğreneceksiniz?
1. Marka geliştirme sürecine dair bütünsel bakış açısının kazanılması
2. Kriz dönemlerinde marka ve pazarlama süreçlerinin yönetimi
3. Fikir geliştirme ve iş fikirlerinin modelleme becerilerinin kazanılması
4. Marka geliştirmek için izlenmesi gereken yol haritasının anlaşılması
5. Pazarlama disiplininin ihtiyaç duyduğu bütünsel bakış açısının kazanılması
6. Marka kavramının tarihi arka planı ve geçmişten bugüne değişmeyen unsurları
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılarımıza katılım belgeleri pdf olarak gönderilecektir.
1. Geçmişten Geleceğe Marka
2. Pazarlama, Krizler ve Krizleri Yönetme Süreçleri
1. Fikir Geliştirme ve İşi Modellemenin Yöntemi
1. Kültür, Kurum, Marka Kimliği Geliştirme ve İletişim Yönetim Süreçleri
1. Vaka Analizleri, Uygulama örnekleri, Proje sunumları
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler