Banner

İşveren markası - İç İletişim

İşveren markası - İç İletişim

Kurumsal Eğitim Talebi

İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği

Eğitimde, yeni nesil çalışanların anlam arayışına yanıt veren çalışan değer önermesi geliştirilmesi ve marka elçileriyle etkileşim yolları üzerinde durulur. Katılımcılar, kurumların vizyon ve misyonlarının işveren markası üzerindeki etkisini değerlendirirken, güçlü kurum değerleri ve cazip bir kurum kültürünün itibar yönetimindeki rolünü keşfeder. Global markaların yerel pazarlarda etkili bir kurumsal iletişim için yerelleşme stratejilerinden nasıl faydalandığına dair örnekler ile başarılı ve başarısız yerelleştirme vakaları incelenir. Eğitim sonunda katılımcılar, sürdürülebilir ve çekici bir işveren markası yaratmada stratejik iletişim becerilerini geliştirmiş olacaklardır.

Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
Tüketici Markasından İşveren Markasına
Çalışan Değer Önermesi Yeni Nesil Çalışanlar İçin: Anlam Yaratmak
Marka Elçileri Marka Elçilerinden Nasıl Destek Alabilirsiniz?
Türkiye ve Dünyadan Güçlü İşveren Markası Örnekleri
Marka Vaadi Marka Algısı
Markanız İçin Misyon ve Vizyon Belirlemek
Kurum Değerleri
Kurum Kültürü
Herkesin Çalışmak İsteyeceği Bir Kurum Kültürü Oluşturmak
Global Markalarda Kurumsal İletişimi Yerelleştirmenin Önemi
Türkiye ve Dünyadan Başarılı ve Başarısız Yerelleştirme Örnekler
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılara Sürekli Eğitim Merkezi Müdürünün imzası olacak şekilde "Katılım Belgesi" verilecektir.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp