Banner

Kriz Yönetimi ve Kriz İletişimi / Medya Planlama

Kriz Yönetimi ve Kriz İletişimi / Medya Planlama

Kurumsal Eğitim Talebi

İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği

Bu eğitim, katılımcılara kriz anlarında çevrimiçi ve çevrimdışı etkili kriz yönetimi stratejileri geliştirmeyi öğretir. Kriz durumunda hızlı tepki verme becerileri ile proaktif ve reaktif iletişim stratejilerinin önemi vurgulanır. Ayrıca, kriz sonrası online itibarın yeniden inşası için gerekli adımlar ve teknikler detaylandırılır. Eğitimde medya planlaması, hedef kitle belirleme, marka kimliği yansıtma ve iletişim çalışmalarının ölçümleme yöntemleri gibi konular da ele alınır. Katılımcılar, markalarının itibarını koruma ve geliştirme yollarını öğrenerek, iletişim yönetiminde gerekli bilgi ve becerileri kazanır.

Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
Kriz Yönetimi: Çevrimiçi ve çevrim dışı ortamda kriz anında yapılması gerekenler, hızla tepki verme ve krizden kurtulma yolları.
Kriz Yönetimi Programlarının Planlanması
Reaktif ve Proaktif İletişim Stratejileri: Kriz anında hem reaktif hem de proaktif stratejilerin önemi ve uygulanması.
Online İtibarın Yeniden İnşası: Kriz sonrasında online ortamda marka imajını ve itibarını yeniden inşa etme yolları.
Örnek Vaka Analizleri
Medya Planlama
360 Derece Pazarlama Planı: Medya Planlama
Medya Planlama Öğeleri
Medya Planlamanın Kapsamı
Mecra Seçimi, Hedefleme, Zamanlama
Marka Kimliği ve Kişiliğinin İletişime Yansıtılması
Bütçeleme
Hedef Kitle Seçimi ve Jenerasyonlara Göre İletişim
İletişim Çalışmalarının Değerlendirilmesi ve Ölçümlenmesi
(Rating, monitoring, tracking)
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılara Sürekli Eğitim Merkezi Müdürünün imzası olacak şekilde "Katılım Belgesi" verilecektir.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız
Kriz Yönetimi: Çevrimiçi ve çevrim dışı ortamda kriz anında yapılması gerekenler, hızla tepki verme ve krizden kurtulma yolları.
Kriz Yönetimi Programlarının Planlanması
Reaktif ve Proaktif İletişim Stratejileri: Kriz anında hem reaktif hem de proaktif stratejilerin önemi ve uygulanması.
Online İtibarın Yeniden İnşası: Kriz sonrasında online ortamda marka imajını ve itibarını yeniden inşa etme yolları.
Örnek Vaka Analizleri
360 Derece Pazarlama Planı: Medya Planlama
Medya Planlama Öğeleri
Medya Planlamanın Kapsamı
Mecra Seçimi, Hedefleme, Zamanlama
Marka Kimliği ve Kişiliğinin İletişime Yansıtılması
Bütçeleme
Hedef Kitle Seçimi ve Jenerasyonlara Göre İletişim
İletişim Çalışmalarının Değerlendirilmesi ve Ölçümlenmesi
(Rating, monitoring, tracking)
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp