Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır.
Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği
Bu eğitim, pazarlamanın temel ilkelerinden başlayarak müşteri odaklı, stratejik bir pazarlama yaklaşımı geliştirmek isteyen profesyoneller için kapsamlı bir yol haritası sunmaktadır. Katılımcılar, pazarlama karması ve strateji geliştirme adımlarını öğrenirken, müşteri verisi yönetiminin ve segmentasyonun pazarlama süreçlerindeki önemini keşfederler. Eğitim, müşteri sadakati oluşturmanın yanı sıra satış yönetimi ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) kavramlarını detaylandırarak, her aşamada müşteri deneyimini ön planda tutmanın marka bağlılığı yaratmada nasıl kritik bir rol oynadığını gösterir. Omnichannel iletişim stratejileri ve pazarlama otomasyonu konularıyla, çok kanallı bir müşteri iletişiminde verimliliği artırma yöntemleri üzerinde durulurken, analiz ve araştırma araçlarının pazarlama stratejilerine etkisi de derinlemesine incelenir. Eğitim sonunda katılımcılar, müşteri deneyimini zenginleştiren, veri odaklı ve entegre pazarlama stratejileri geliştirme konusunda sağlam bir altyapıya sahip olacaklardır.
Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
Pazarlamanın Temelleri- Pazarlama Karması
Pazarlama Stratejisi geliştirmenin adımları
Analiz ve Araştırma Araçları
CRM nedir? Müşteri Veri Yönetimi
Müşteri Segmentasyonu
Satış Yönetimi
Potansiyel ve Gerçek Müşteri
Müşteri Sadakati
CRM Pazarlama ve Omnichannel İletişim
Müşteri Deneyimi
Pazarlama Otomasyonu ve İletişim Verimliliği
Pazarlama Stratejisi geliştirmenin adımları
Analiz ve Araştırma Araçları
CRM nedir? Müşteri Veri Yönetimi
Müşteri Segmentasyonu
Satış Yönetimi
Potansiyel ve Gerçek Müşteri
Müşteri Sadakati
CRM Pazarlama ve Omnichannel İletişim
Müşteri Deneyimi
Pazarlama Otomasyonu ve İletişim Verimliliği
Bilgi Almak İstiyorum