Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır.
Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği
Bu eğitim, bir markanın güçlü ve sürdürülebilir bir kimlik oluşturması için gereken stratejik adımları detaylı bir şekilde ele alır. Marka kimliği, kişiliği ve değerleri üzerinde durarak markanın hedef kitlede nasıl algılanacağını şekillendirme süreçleri incelenir. Katılımcılar, hedef kitleye uygun marka stratejileri geliştirerek markalarını etkili bir şekilde konumlandırmanın yollarını öğrenirler. Marka iletişimi bölümünde, doğru mesajların seçilmesi ve bu mesajların etkili kanallar aracılığıyla aktarılması üzerinde durulurken, pazarlama stratejilerinin marka algısına etkisi tartışılır. Son olarak, marka değerinin ölçülmesi ve bu değerin artırılmasına yönelik yöntemler paylaşılır. Eğitim sonunda katılımcılar, markalarının hem değerini hem de itibarı artırabilecek iletişim ve konumlandırma stratejileri geliştirme becerisi kazanmış olacaklardır.
Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
Marka Nedir? Marka kimliği, kişiliği ve değerleri.
Marka Yaratma ve Konumlandırma: Hedef kitleye uygun marka stratejileri geliştirme.
Marka İletişimi: Marka mesajlarının etkili iletimi ve pazarlama stratejileri.
Marka Değerinin Ölçümü: Marka değerinin nasıl ölçüleceği ve artırılacağı.
Marka Yaratma ve Konumlandırma: Hedef kitleye uygun marka stratejileri geliştirme.
Marka İletişimi: Marka mesajlarının etkili iletimi ve pazarlama stratejileri.
Marka Değerinin Ölçümü: Marka değerinin nasıl ölçüleceği ve artırılacağı.
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılara Sürekli Eğitim Merkezi Müdürünün imzası olacak şekilde "Katılım Belgesi" verilecektir.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
Marka Nedir? Marka kimliği, kişiliği ve değerleri.
Marka Yaratma ve Konumlandırma: Hedef kitleye uygun marka stratejileri geliştirme.
Marka İletişimi: Marka mesajlarının etkili iletimi ve pazarlama stratejileri.
Marka Değerinin Ölçümü: Marka değerinin nasıl ölçüleceği ve artırılacağı.
Marka Yaratma ve Konumlandırma: Hedef kitleye uygun marka stratejileri geliştirme.
Marka İletişimi: Marka mesajlarının etkili iletimi ve pazarlama stratejileri.
Marka Değerinin Ölçümü: Marka değerinin nasıl ölçüleceği ve artırılacağı.
Bilgi Almak İstiyorum
