sektörünün yapı taşı olan marka yönetimi; almış olduğu pazarlama ve iletişim eğitimi ile ürün-hedefu0002zaman-bütçe yönetimi konularını geliştirip marka ile hedef tüketici arasında bir iletişim dili
oluşturmayı amaçlar. Yenilikçi fikir oluşturma, sorun çözme ve uygulama gibi teknik bilgiler markanın
konseptinin belirlenmesinden pazarlamasına, iletişiminden satışına kadar teorik ve pratik eğitiminin
sektör içerisinden örnekler ve sektörün farklı alanlarında lider olan profesyonellerin de katılımları ile
aktarılacaktır.
- Marka yönetimi alanında kariyer hedefleyenler
- Moda sektörünün farklı alanlarında çalışıp iş geliştirme ve yönetim konusunda kendini
geliştirmek isteyenler
- Pazarlama konusunda farklı bakış açıları kazanmak isteyenler
oluşturma
- Pazarlama Süreci; Pazarlama stratejileri oluşturma, dijital pazarlama, Pazar araştırması, trend
analizi, rakip analizi, doğru pazar konumlandırılması
- Marka – ürün – hedef – zaman – bütçe değerlendirmesi
- Satış Süreci; doğru satış kanalları oluşturulması ve yönetimi, ürün ve müşteri arasında satış kanalları ile iletişim kurmak, satış odaklı pazarlama teknikleri oluşturma
- Katılımcılar kendine has vizyonu ile bir ürünün ismi, sembolü, tasarımı, değerleri ve işlevlerini belirleyerek kimlik oluşturmayı
öğrenecek.
- Oluşturulan bu kimlik algısını oturtmak için markayı tanımlayan ve ayırt edilmesini sağlayan logo ve görsel tasarım ile markanın kişiliği oluşturulacak.
- Tasarım ve ürün geliştirme, trend & rakip analizi yapılacaktır.
- Katılımcılar kendi kişisel
markalarını oluşturabilme becerisini ve inceliklerini öğrenecekler.
- Trend ve rakip analizinin nasıl yapılacağını öğrenerek sektördeki markalardan nasıl ayrıştırılacaklarını öğrenecekler.
- Markanın sürdürülebilirliğini sağlamak için yönetim süreci detaylıca incelenerek uzun vadeli hedefler nasıl oluşturulur öğrenilecek.
- Markanın DNA sına göre kalite, vaat, vizyon, tasarım ve pazarlama unsurlarının stratejisini oturtmayı öğrenecekler.
- Güncel olan bütün pazarlama tekniklerini detaylıca inceleyip pazarlama dilini oluşturmayı öğrenecekler.
- Sosyal medyanın markalaşma üzerindeki ve müşteriye ulaştırma etkisi detaylıca incelenecek.
- Ürün ve hedef müşteri arasında iletişim kurabilmek için doğru satış kanalları bulmayı öğrenecekler.