Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Eğitim İçeriği
Şirket kaynaklarının inovasyon için yetersiz kaldığı durumlarda başvurulması gereken en yararlı kaynak kurumun müşterileridir. Her şirket ve kurum müşterilerine ve paydaşlarına yeni ürün ve hizmetler yoluyla değer yaratmak zorundadır. Bunun yanı sıra kurumun rekabet gücünün arttırılabilmesi için maliyetlerin düşürülmesi, müşteri memnuniyetinin arttırılması, hizmetlerin hızlandırılması gibi konularda da sürekli olarak iyileştirmeler gerekmektedir. Müşteri Odaklı İnovasyon Eğitimi kurum ile müşteriler arasındaki iletişimin nasıl arttırılacağı, müşteri taleplerinin nasıl inovasyon süreçlerine dönüştürüleceği ve inovatif fikirlerin müşterilerden nasıl toplanacağı konularını ele almaktadır.
Kimler İçin?
Günümüzde inovasyon sadece Ar&Ge, satış, pazarlama ya da müşteri ilişkileri departmanlarının kafa yormak zorunda oldukları bir konu olmaktan çıkmış, tüm şirket çalışanlarının hatta şirketin paydaşlarının tümünün sorumluluklarından biri haline gelmiştir. Bu sebeple Müşteri Odaklı İnovasyon Eğitimi şirketin İ.K.’ dan muhasebeye, üretimden, finansa kadar tüm departmanlarında çalışan kişilere tavsiye edilebilecek bir eğitimdir. Ama özellikle müşteriye dokunan ve onunla iletişim içerisinde bulunan satış, pazarlama ve müşteri ilişkileri çalışanlarına ayrıca fayda sağlayacaktır.
Kazanımlar
Müşteri Odaklı İnovasyon Eğitimi’ ne katılanlar; müşteri ihtiyaçlarının nasıl belirleneceği, bunların inovasyon süreçlerine nasıl entegre edileceği ve süreç sonunda elde edilen inovatif kazanımların nasıl müşterilerle paylaşılarak, kurumun karlılığının ve müşteri tatmininin artışına dönültürüleceği konularında yetkinleşeceklerdir.
Belge
Program sonunda %100 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.

ÖNEMLİ NOT: BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
İnovasyon Tanımı, Amacı, Yararları, Rekabet Üstünlüğü Açısından Önemi ve Çeşitleri
İnovasyon Sürecinin Adımları
İnovasyonun Kaynakları
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri Gruplarıyla Yapılacak Çalışmalar, İhtiyaç Analizi Süreçleri, Yaratıcılık Eğitimleri
Yeni Ürün Geliştirme Süreci ve Yeni Ürünlerin Ticarileştirilmesi Aşamaları
Diğer Paydaşların Inovasyon Süreçlerine Katkıları
Değişik Sektörlerden Örnekler ve İnovasyon Uygulaması
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp