Gelişmiş ülkelerdeki sağlık harcamalarının yüksekliği, bekleme sürelerinin uzun olması ve nitelikli sağlık hizmeti alamıyor olmaları ülkemizi tercih etmeleri için oldukça geçerli bir nedendir.
Markaların uluslararası platformlarda var olması için SWOT, rakip analizlerinizi yaparak ve yetkilendirme belgenizin alınması sağlayarak yola başlıyoruz.
Bu eğitimde 360 derece sağlık turizmi ve teşviklerden yararlanmanın tüm detaylarını öğrenmiş olacaksınız.
Not: Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi BAUSEM’de olup;
BAUSEM katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir.
BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
Teşviklerden yararlanmak isteyen kurumlar için
Yetki belgesine sahip olmak isteyen kurumlar için
Kariyerine ya da işine yatırım yapmak isteyen herkes
Rakip analizi nasıl yapılır? Rakipler kimler?
Hedef ülke ve hedef branş nasıl belirlenir?
Hangi ülkeden hasta gelir?
Hedef ülkelerde toplantı, tanıtım ve hasta muayene süreçleri nasıl yapılır? Teşviklerden faydalanılır mı?
Ekip nasıl kurulur ve yönetilir?
Yurt dışından hasta nasıl bulunur?
Hasta ile nasıl iletişim kurulur?
Hasta başvuruları nasıl satışa döner?
Fiyatlandırma politikası nasıl belirlenir?
KVKK uyumlu prosedür, talimat ve görev tanımları nasıl oluşturulur?
Fiyatlandırma politikası ve paketlerin oluşturulması nasıl olmalıdır?
İrtibat ofisi açma ve yönetme süreçleri nelerdir?
Sağlık turizmi pazarlaması nedir ve nasıl yapılmalıdır?
Hangi dijital platformlara üyelik oluşturulmalıdır?
Marka konumlandırma nedir ve nasıl yapılır?
Sağlık turizmi odaklı sosyal medya nasıl yönetilir? Teşvik alabilmek için önemli noktaları nelerdir?
Sağlık turizmine yönelik sosyal medya içerik üretme sırları nelerdir?
Dijital pazarlama nedir nasıl yapılmalıdır? Peki sizin için gerekli mi?
Sağlık turizmi için dijital reklam yönetimi nedir ve nasıl yapılmalıdır?
Sağlık turizmi yetki belgesinin alım süreçleri nelerdir? İşinizi nasıl kolaylaştırırsınız?
Teşvik nedir ve pazarlama planı nasıl oluşturulmalıdır?
Güncellenen teşvik içerikleri nelerdir?
Teşviklerden faydalanmak için farklı bakış açısı geliştirme teknikleri nelerdir?
Yapılan harcamalar teşvikle alınır mı? Nasıl?
Nitelikli ve hasta merkezli, güvenli sağlık hizmet sunumunun olmazsa olmazları nelerdir?
Çalışma sistemi, iş planı ve aksiyon raporları nasıl oluşturulur? Neden gereklidir?
Aracı kurumlar ile iletişim nasıl kurulur? Sözleşme nasıl yazılır?
Otel ve transfer şirketi anlaşmalarının yapılması gerekli mi? Önemli noktalar nelerdir?