Dr. Selçuk Tuzcuoğlu, İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği Bölümü'nden lisans, aynı üniversitenin İşletme Mühendisliği ve İstanbul Üniversitesi Turizm Yöneticiliği bölümlerinden yüksek lisans yapmış ve İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü'nden doktora derecesini almıştır.
Pazarlama Yönetimi, Marka Yönetimi,Nöropazarlama ve İnovasyon Yönetimi alanlarında uzmanlaşmış bir akademisyen ve sektör danışmanıdır. Dr. Tuzcuoğlu, Bahçeşehir Üniversitesi'nde Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi İşletme Mühendisliği Bölümünde görevine devam etmektedir.
Ayrıca, üniversitenin Executive MBA Yüksek Lisans Programını kurmuş ve yönetmiş, Pazarlama Yüksek Lisans Programları Koordinatörlüğü’ nü üstlenmiş ve şu anda da Mühendislik Yönetimi Yüksek Lisans Programı Koordinatörlüğü’ nü sürdürmektedir.
Eğitim verdiği firmalar arasında ŞİŞECAM, Doğuş Oto, Turkcell, Türk Telekom, Akbank, Albaraka, Merck, Anadolu Jet, Pegasus, LIV Hastanesi, Orhan Holding, Alarkoi Beymen, İpekyol, Damat gibi büyük kuruluşlar yer almaktadır. İspanya, Almanya, Belçika, Hollanda, Polonya ve Azerbaycan gibi ülkelerde de pazarlama ve marka yönetimi alanlarında dersler vermiştir. Ayrıca, BAUSEM tarafından alibaba.com ile birlikte düzenlenen “e-İhracat Eğitmenlerin Eğitimi Projesi”nin akademik yöneticiliğini üstlenmiş ve “Sertifikalı alibaba.com e-Ticaret Uzmanı Yetiştiricisi” unvanını kazanmıştır. Tuzcuoğlu, İstanbul Sanayi Odası Akademisi Eğitmeni ve KOSGEB Yurtdışı Pazarlar Teşvik Kurulu Üyesi olarak da sektöre katkı sağlamaktadır.
Eğitmen