Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitmen
•2000 Yılında Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümünü bitirdikten sonra Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümünü tamamlamıştır. Her daim öğrenen olmaktan yana bir eğitmen olarak İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümüne devam etmektedir.
•1996 yılında öğrenciliği devam ederken Tekstil Mümessilliği ile iş hayatına atılmış yine eğitimi devam ederken veri araştırma firmalarında çalışmış ve sonrasında sağlık sektörüne geçmiştir. 2000 yılında Amerikan Hastanesinde VIP Hasta Hizmetleri Personeli olarak başladığı profesyonel çalışma yaşamını 2003’de Özel Clinix Polikliniği Halkla İlişkiler Müdürü, 2008’de Özel Delta Hospital Halkla İlişkiler ve Kurumsal Pazarlama Müdürü, 2013’de Özel Delta Hospital İdari Direktör Yardımcısı olarak sürdürmüştür.
•Çalıştığı kurumlarda Şikayet Yönetim Sistemi ve Halkla İlişkiler Yönetim Sistemi kurmuş ve iç eğitimler vermiştir. Aldığı İşaret Dili Eğitimi ile işitme engellilerle iletişim kurabilmek ve onların eğitim süreçlerine destek olabilmek adına eğitimler vermiştir. Indus Danışmanlık ve Altı Nokta Körler Vakfı işbirliği ile çağrı merkezinde çalışacak görme engelli öğrencilere, İletişim Becerileri & Telefonda İletişim Becerileri üzerine eğitimler vermiştir.
•Fark yaratmanın iletişimdeki başarıyla paralel olması nedeni ile Kişisel Gelişim Eğitimlerine yönelmiş, bu nedenle 2009 yılında tanıştığı Indus ile işbirliği içinde olmuş ve 2012 yılından itibaren Indus ile eğitim projelerinde görev almaya başlamıştır. 2018 yılı itibariyle Indus Consulting’de eğitim ve yönetim danışmanlığı projelerinde Kıdemli Danışman olarak çalışmaktadır.
 
 
Yetkinlikler / Uzmanlıklar
• Yönetim Danışmanlığı
• Keynote ve Motivasyon Konuşmaları
• Şikayet Süreç Yönetim Danışmanlığı
• Halkla İlişkiler Yönetim Danışmanlığı
• Eğitim Danışmanlığı
• Yönetim / Liderlik / Strateji Eğitimleri
• Kişisel Gelişim Eğitimleri
• Müşteri İlişkileri / Pazarlama / Satış Eğitimleri
• Benchmark & Best Practice Danışmanlığı
• Kurumsal Oryantasyon Tasarımları
• Hastane Hizmet İçi Eğitimleri
• Hasta Hakları ve Mahremiyeti & Sağlık Hukuku
• Mentörlük • Sosyal Sorumluluk Projelerinde Gönüllük
 

Diplomatik Olmak ve Hayır Diyebilmek