Reha Tartıcı, İstanbul Saint Joseph Fransız Erkek Lisesi’nden mezun olduktan sonra İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nde eğitimini tamamlamıştır. 35 yılı aşkın profesyonel kariyerinde medya, iletişim, pazarlama ve araştırma sektörlerinde üst düzey yöneticilik, danışmanlık ve kurucu ortaklık gibi farklı rollerde görev almıştır. Kanal 6, ATV, NTV, CNBC-e, STAR TV, Konsensus Araştırma ve Danışmanlık, Konsensus İletişim ve Danışmanlık, Element Eğitim Teknolojileri, Kutadgu Danışmanlık, Tüm Kırtasiyeciler Derneği, NETKENT Akdeniz Araştırma ve Bilim Üniversitesi, CNR Holding ve Nobel Expo gibi sektörün önde gelen kuruluşlarında çalışarak geniş bir tecrübe edinmiştir. Pazarlama, satış, iletişim ve insan yönetimi alanındaki birikimini, yönetim danışmanlığı, eğitmenlik ve konuşmacılık faaliyetleriyle paylaşarak kariyerini sürdürmektedir.
rn
Akademik alanda da aktif olarak yer alan Tartıcı, 2003-2013 yılları arasında İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu’nda çeşitli pazarlama dersleri vermiştir. 2013 yılından itibaren Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü MBA programlarında stratejik pazarlama, dijital pazarlama, marka yönetimi ve müşteri ilişkileri gibi konularda dersler vermeye devam etmektedir. 2017 yılından beri Medipol Üniversitesi’nde pazarlama, kriz yönetimi, kurum imajı ve itibar yönetimi gibi dersler yürütmektedir. Aynı zamanda ABİGEM Doğu Marmara, UNDP, Bilgi Üniversitesi YGM ve BUYEM gibi kuruluşlarda eğitmen olarak yer almakta, Galatasaray Üniversitesi, Okan Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi, Trakya gibi kurumlarda seminer ve konferanslar vermektedir. Uzmanlık alanlarının yanı sıra, 2014 yılından itibaren gastronomi, mutfak kültürü ve mekân üzerine çeşitli gazete ve dergilerde köşe yazıları yazmaktadır.
rn