Adres : - Türkiye

Eğitimci , Şafak Şahin

 

KISA ÖZGEÇMİŞ

Anadolu Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden mezun olan Şahin, Bahçeşehir Üniversitesi’nin Reklamcılık ve Marka İletişimi Yönetimi yüksek lisans programını tamamladı. Bahçeşehir Üniversitesi, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü’nde yazdığı ‘‘Kişilik Özellikleri, Yaratıcı Düşünce Süreçleri ve Reklam Yaratıcılığı İlişkisi’’ adlı tezle doktor unvanı almaya hak kazandı. Boyner Holding’de satış yöneticiliği yaptı. Çeşitli ulusal televizyon kanallarında metin yazarı ve editör olarak görev aldı. Reklam, tüketici ve medya alanında kalitatif araştırmalar yürüten Şahin, fakülte bünyesinde bu alanda faaliyet gösteren birimde koordinatör olarak görev almaktadır. Bahçeşehir Üniversitesi, Reklamcılık Bölümü’nde reklam atölyeleri, metin yazarlığı ve yaratıcı iletişim üzerine dersler veren Şahin, halen İletişim Fakültesi dekan yardımcılığı görevini sürdürmektedir.

 

EĞİTİM

Alibaba.com E-ticaret Global Lisanslı Eğitimci

Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enst., Reklamcılık ve Halkla İlişkiler - Doktora

Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enst., Reklamcılık ve Marka İletişimi Yönetimi - Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fak., Reklamcılık ve Halkla İlişkiler - Lisans

 

SEKTÖR VE EĞİTMENLİK DENEYİMİ

Boyner Holding, T-box Yaratıcı Konsept Geliştirme ve Satış Yöneticiliği

AXA Sigorta Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitim Programı Koordinatörlüğü

BAU YEGAM Dijital Okur-Yazarlık ve Sosyal Medya Eğitimi

BAU YEGAM İkna Edici İletişim Eğitimi

BAU Reklam, Tüketici ve Medya Araştırmaları Merkezi Koordinatörlüğü

 

PROJELER

SİMİT SARAYI Marka ve Ürün Algı Kalitatif Araştırması

Jump Spor Ayakkabı Logo ve Tasarımın Marka Algısına Etkisine Yönelik Araştırma

4-9 Yaş Çocukların TV İzleme Alışkanlıkları ve Çizgi Film Karakterlerini Algılama Araştırması

British Council IELTS Brand Reputation Research

Nescafe Marka Algısı ve Genç Tüketici Davranışı Fokus Grup Araştırması

Users and Potential Users Perceptions to PARDUS

Türk Kızılayı İtibar ve Kan Bağışına Yönelik Tutum Araştırması

Youth Media Consumption Qualitative Research

Denizbank Corporate Perception Research

Kervan Mağazaları Periyodik Müşteri Memnuniyeti

Tatil.com Tüketici Davranışı ve Marka Algı Araştırması

Aytaç Reklam Marka Bilinirlik ve Sucuk Sosis Salam Kategorisi Tüketici Araştırması

İDO Deniz Taksi Algı ve Müşteri Memnuniyeti Araştırması

Sinpaş GYO Müşteri Memnuniyeti Araştırması

Seramiksan Bayii Memnuniyeti ve Bayii İlişkileri Geliştirme Araştırması

Vakıfbank Likecard Tüketici Üniversite Öğrencileri Kredi Kartı Farkındalık Araştırması

 

YAYINLAR 

Algılanan Marka Benzerliğinin Marka Sadakati Marka Tatmini ve Servis Kalitesi ile Olan İlişkisi Kargo Kategorisine Yönelik Bir Araştırma. ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi. Şahin Şafak, Yönet Önder, Suher Hasan Kemal. 

Reklama Yönelik Şüphecilik Anne Baba ve Çocukları Arasındaki Farklar Üzerine Bir İnceleme. E-Kurgu.    Şahin Şafak, Yönet Önder, Suher Hasan Kemal.

Odak Grup Yönetimi Uygulamacılar Açısından Bir Değerlendirme. İletişim - Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayını. Şahin Şafak, Suher Kemal, Bir Ali Atıf.

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Genç Tüketicilerin Algısı Üzerine Kültürlerarası Bir Uygulama. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. Pirtini Serdar, Onurlu Özlen, Şahin Şafak. 

Stratejik Yaratıcılık Açısından Gerilla Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Yaratan Stratejiler. Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi.            Pirtini Serdar, Şahin Şafak, Temelli Pelin.