Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitmen
Sevinç Demir (Konuk Konuşmacı)

Bursa Uludağ Üniversitesi, Elektronik Mühendisliği_1999/2004
İş Deneyimi
1) TTNET/Türk Telekom Genel Müdürlük (Şubat 2010-Mart 2018)
Müşteri Deneyimi Süreç ve Sistem İzleme Yöneticisi (Ocak 2017-Mart 2018)
Kanal süreç yönetimi direktörlüğündeki süreç ve sistem ekiplerinin performansını takip etmek. Yapılan işleri ölçülebilir hale getirerek direktöre raporlamak.
Müşteri Deneyimi Süreç Tasarım Yöneticisi (Haziran 2012-Ocak 2017)
 Abonelik ve sonrası süreçlerin tasarımını, revizyonunu yapmak ve iyileştirmek
 Süreçlerin ölçülebilir olmasını sağlamak ve raporlama gereksinimlerini belirlemek.
 Süreç çalışmalarının her aşamasında müşteri deneyimi gözüyle konuları değerlendirmek. Diğer ekiplerle iletişimde köprü vazifesi üstlenmek, geribildirimlerde bulunarak iç danışmanlık yapmak.
 Süreçlerin güncelliğini sağlamak.
 Süreçlerin ölçülebilir olmasını sağlamak ve raporlama gereksinimlerini belirlemek.
 Süreç eğitimleri için eğitimcilere destek olmak (doküman oluşturma, eğitim takviminin planlanması, eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi)
 Kullanıcı kabul testlerine katılmak, talep edilen sistem geliştirmelerinin ve tanımlamalarının uygunluğunu garantilemek.
 Saha ziyaretlerinde bulunarak süreç ve sistem işleyişlerini gözlemek.
Müşteri Deneyimi Analiz ve Raporlama Uzmanı (Şubat 2010-Haziran 2012)
 Müşteri Deneyimi departmanının KPI değerleri ve tüm iş çıktıları ile ilgili raporları, analizleri hazırlamak ve üst yönetim grubu ile paylaşmak.
 Yapılan analizlerle elde edilen sonuçlar doğrultusunda alarm üretmek ve iş akışlarında yönlendirme sağlamak.
2) Turkcell Superonline (Eylül 2017-Şubat 2017)
Satış Analiz, Raporlama ve Planlama Uzmanı
 Satış kanal raporlarını hazırlamak ve ilgili ekiplere periyodik raporlamak.
 Satış kanallarının performansının ölçüm metodlarını belirlemek ve ölçmek.
 Bireysel satış departmanının network, operasyon ve bilgi sistemleri ile koordinasyonunu sağlamak.
 Bölüm bütçe takibi yapmak.
3) EMO Mühendislik İstanbul (Ocak-Eylül 2007); Elektronik yangın algılama ve söndürme sistemleri projelendirme, teklif, satış ve satış sonrası supervizyon hizmetleri vermek.
4) MEES Elektronik ve Otomasyon Bursa (Mayıs-Aralık 2006); Fabrika otomasyon sistemleri projelendirme, teklif, satış ve satış sonrası supervizyon hizmetleri vermek.
5) Bursa Stratejik Güvenlik Eğitim Merk.(Nisan-Eylül 2005); Güvenlik sistem ve cihazları eğitimcisi
Eğitim Programları
 Süreç Yönetimi ve İyileştirilmesi, KalDer,2018
 İnsan Kaynakları Yönetimi Uzmanlığı, Bahçeşehir Üniversitesi&Istanbul Institute,2018
 Proje Yönetimi Eğitimi, İstanbul Kurumsal Gelişim Danışmanlık Hizmetleri
 Nimbus Control İle Süreç Yönetimi, Sistema
 MS Office, Qlikview raporlama programı, Türk Telekom Akademi
 Business Object, Turkcell Akademi
 İngilizce, MEB

Üst Düzey Yönetici Asistanlığı (Uygulamalı)