Bu eğitim, katılımcılara kriz anlarında çevrimiçi ve çevrimdışı etkili kriz yönetimi stratejileri geliştirmeyi öğretir. Kriz durumunda hızlı tepki verme becerileri ile proaktif ve reaktif iletişim stratejilerinin önemi vurgulanır. Ayrıca, kriz sonrası online itibarın yeniden inşası için gerekli adımlar ve teknikler detaylandırılır. Eğitimde medya planlaması, hedef kitle belirleme, marka kimliği yansıtma ve iletişim çalışmalarının ölçümleme yöntemleri gibi konular da ele alınır. Katılımcılar, markalarının itibarını koruma ve geliştirme yollarını öğrenerek, iletişim yönetiminde gerekli bilgi ve becerileri kazanır.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Kriz Yönetimi Programlarının Planlanması
Reaktif ve Proaktif İletişim Stratejileri: Kriz anında hem reaktif hem de proaktif stratejilerin önemi ve uygulanması.
Online İtibarın Yeniden İnşası: Kriz sonrasında online ortamda marka imajını ve itibarını yeniden inşa etme yolları.
Örnek Vaka Analizleri
Medya Planlama
360 Derece Pazarlama Planı: Medya Planlama
Medya Planlama Öğeleri
Medya Planlamanın Kapsamı
Mecra Seçimi, Hedefleme, Zamanlama
Marka Kimliği ve Kişiliğinin İletişime Yansıtılması
Bütçeleme
Hedef Kitle Seçimi ve Jenerasyonlara Göre İletişim
İletişim Çalışmalarının Değerlendirilmesi ve Ölçümlenmesi
(Rating, monitoring, tracking)
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız
Kriz Yönetimi Programlarının Planlanması
Reaktif ve Proaktif İletişim Stratejileri: Kriz anında hem reaktif hem de proaktif stratejilerin önemi ve uygulanması.
Online İtibarın Yeniden İnşası: Kriz sonrasında online ortamda marka imajını ve itibarını yeniden inşa etme yolları.
Örnek Vaka Analizleri
Medya Planlama Öğeleri
Medya Planlamanın Kapsamı
Mecra Seçimi, Hedefleme, Zamanlama
Marka Kimliği ve Kişiliğinin İletişime Yansıtılması
Bütçeleme
Hedef Kitle Seçimi ve Jenerasyonlara Göre İletişim
İletişim Çalışmalarının Değerlendirilmesi ve Ölçümlenmesi
(Rating, monitoring, tracking)