Banner

Moda Marka Yönetimi ve Pazarlama

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Bilgi, üretim ve eğitim teknolojilerinin hızla gelişmesi her geçen gün farklılaşan ve büyüyen moda
sektörünün yapı taşı olan marka yönetimi; almış olduğu pazarlama ve iletişim eğitimi ile ürün-hedefu0002zaman-bütçe yönetimi konularını geliştirip marka ile hedef tüketici arasında bir iletişim dili
oluşturmayı amaçlar. Yenilikçi fikir oluşturma, sorun çözme ve uygulama gibi teknik bilgiler markanın
konseptinin belirlenmesinden pazarlamasına, iletişiminden satışına kadar teorik ve pratik eğitiminin
sektör içerisinden örnekler ve sektörün farklı alanlarında lider olan profesyonellerin de katılımları ile
aktarılacaktır.
Kimler İçin?
- Kendi moda markasını yaratmak isteyenler
- Marka yönetimi alanında kariyer hedefleyenler
- Moda sektörünün farklı alanlarında çalışıp iş geliştirme ve yönetim konusunda kendini
geliştirmek isteyenler
- Pazarlama konusunda farklı bakış açıları kazanmak isteyenler
Eğitim Süresi
Çarşamba/19.00-21.00
10 saat/ 5 Hafta
Eğitim İçeriği
- Markalaşma Süreci: Marka kimliğinin tasarlanması, stratejik planlama, tasarım ve ürün belirleme, marka iletişimi, hedef tüketici belirleme, fark yaratacak ürün grubu ve koleksiyon bulma
oluşturma
- Pazarlama Süreci; Pazarlama stratejileri oluşturma, dijital pazarlama, Pazar araştırması, trend
analizi, rakip analizi, doğru pazar konumlandırılması
- Marka – ürün – hedef – zaman – bütçe değerlendirmesi
- Satış Süreci; doğru satış kanalları oluşturulması ve yönetimi, ürün ve müşteri arasında satış kanalları ile iletişim kurmak, satış odaklı pazarlama teknikleri oluşturma
Belge
Program sonunda %100 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
- Marka kimliği oluşturulması ve yönetim adımları ve süreçleri işlenecektir.
- Katılımcılar kendine has vizyonu ile bir ürünün ismi, sembolü, tasarımı, değerleri ve işlevlerini belirleyerek kimlik oluşturmayı
öğrenecek.
- Oluşturulan bu kimlik algısını oturtmak için markayı tanımlayan ve ayırt edilmesini sağlayan logo ve görsel tasarım ile markanın kişiliği oluşturulacak.
- Kişisel marka oluşturma üzerine çalışılacaktır. (Proje geliştirme)
- Tasarım ve ürün geliştirme, trend & rakip analizi yapılacaktır.
- Katılımcılar kendi kişisel
markalarını oluşturabilme becerisini ve inceliklerini öğrenecekler.
- Trend ve rakip analizinin nasıl yapılacağını öğrenerek sektördeki markalardan nasıl ayrıştırılacaklarını öğrenecekler.
- Pazarlama dili oluşturmayı öğrenilecek.
- Markanın sürdürülebilirliğini sağlamak için yönetim süreci detaylıca incelenerek uzun vadeli hedefler nasıl oluşturulur öğrenilecek.
- Markanın DNA sına göre kalite, vaat, vizyon, tasarım ve pazarlama unsurlarının stratejisini oturtmayı öğrenecekler.
- Güncel olan bütün pazarlama tekniklerini detaylıca inceleyip pazarlama dilini oluşturmayı öğrenecekler.
- Satış kanalları ile ilgili strateji oluşturma ve yönetme konuları tartışılacak.
- Sosyal medyanın markalaşma üzerindeki ve müşteriye ulaştırma etkisi detaylıca incelenecek.
- Ürün ve hedef müşteri arasında iletişim kurabilmek için doğru satış kanalları bulmayı öğrenecekler.
- Katılımcıları kendi oluşturdukları markaları öğrendikleri süreçler doğrultusunda interaktif bir şekilde aktaracaktır.
Eğitim Tarihi 18/01/2023
Eğitim Süresi 10 Saat / 5 Hafta
Lokasyon Bahçeşehir Üniversitesi/Hibrit
Eğitim Ücreti 4.650 TL (KDV Dahil)

Eğitim kayıtları 18/01/2023 tarihinde kapanmıştır.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi almak istiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler