Banner

Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları

Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Bu eğitimde en güncel teknikler ve örneklerle müşteri odaklı ve sürdürülebilir büyüme için pazarlamayı oluşturan dinamikleri (sayısal-görsel) ve moda, kategori, koleksiyon yaratma ve trend öngörüsü faaliyetlerini örneklerle inceleyerek kapsamlı bir bakış açısı kazanma şansınız olacak. Mevcut veya olası iş planlarınızı destekleyecek stratejik pazarlama metotlarından faydalanabilecek, bu konularda öngörü geliştirebileceksiniz.
Kimler İçin?
Moda sektöründe çalışmak isteyen, perakende dinamiklerini ve tasarım matematiğini
merak eden bu sektörde zaten olup bakış açısını yenilemek isteyen ve/veya kendi
markasını kurmak isteyen öğrenciler ve profesyoneller için önerilir
Neler Öğreneceksiniz?
1- Moda yönetimi nedir ve marka stratejisi oluştururken nelere dikkat edilmelidir,
pazardaki boşlukları görmek için teknikler
Markaların piyasada uzun vadede istedikleri pozisyona göre hedef kitlelerine
sunabileceklerini, kimliğini ve yapacağı iletişimi kurgulamak; başka bir deyişle markanın
kendi ABC’ sini oluşturmak için gereken bakış açısına yardımcı olacak hikayelere ve
tekniklere giriş yapacağız. 2- Moda ve Moda Döngüsü Nedir? Trendler nasıl oluşur nasıl daha öngörülü olabiliriz?
Moda ve modanın tarihçesine kısa bir bakış attıktan sonra moda döngüsü nasıl oluşur ne
moda olur markalar modayı nasıl yorumlamaya çalışır, hedef kitlesi ile ticari olarak nasıl
buluşturur. Modayı takip eden tüm sektörler nasıl birbirini etkiler. Hangi kaynakları takip
edersek güncel kalabiliriz? Kendi analiz ve öngörülerimizi nasıl oluştururuz?
3- Pazarlama nedir ve pazarlamanın temel kavramları nelerdir? Pazarlama üretim ilişkisi
ihracatta nasıl çalışır?
Pazarlama nedir, pazarlamayı oluşturan fiyatlama, yerleştirme, ürün, satın alma,
promosyon, dağıtım gibi tüm fonksiyonların incelenmesi pazarlama planının oluşturulması
için gerekli tüm rapor ve analizlerin örneklendirilmesi. Ürün (Range plan ve alt kırılımları)
ve fiyat mixi oluşturmak için analiz yöntemleri Pest Analizi, Boston Matrix, Rekabet
Analizleri.
İhracat ofisi olarak pazarlama metrikleri nelerdir. Üretim/Tasarım ilişkisi nasıl kurulur,
hedef kitleye göre doğru fiyatlama nasıl yapılır?
4- Modada Tüketici Davranışları ve Analizi
Müşteri ile bağ kurmak, İnditex modeli nedir ne yarar sağlar? Hedef kitleye göre
pazarlama faaliyeti ve ürün mixi oluşturmak için persona belirleme teknik ve örnekleri.
Satış sonrası verileri inceleme, ders çıkararak yeni strateji oluşturmak.
Güncel markaların analizi.
Kazanımlar
Moda Perakendesinde var olan markaların nasıl strateji oluşturduğuna, pazar boşluklarını
nasıl bulup analiz edildiğine dair detaylı bilgi edinilecek.
Trendlerin nasıl doğduğunu, döngüsünü ve nasıl okunması gerektiği incelenerek
fiyatlamadan, markaya kimliğini vermeye (Hedef kitle belirlemek), sektördeki reel
markaların başarı ve başarısızlık (sadece hikayelerinden de yazılabilir) hikayelerinden
çıkan derslere kadar pazarlamayı, kategori ve koleksiyon yaratmayı gerek felsefi gerek
planlama metrikleri gerekse gerçek öykülerle, örneklerle ve raporlarla incelenecek.
Eğitim Süresi
32 Saat / 7 Hafta
Salı - Perşembe
18.30 - 21.30
Belge
Bu eğitim IFA Paris işbirliği ile gerçekleştirilmektedir.
Eğitimin tamamına katılan katılımcılara hem IFA Paris hem de BAUSEM tarafından katılım belgesi verilir.
Notlar
Kayıt için Gerekli BelgelerCVKimlik FotokopisiAdres Bilgisi
Tarih Süre Konu Eğitmen
19/04/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
21/04/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
26/04/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
28/04/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
03/05/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
05/05/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
10/05/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
12/05/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
17/05/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
19/05/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
24/05/2021 18:30 - 21:30 Moda Yönetimi ve Pazarlama Fonksiyonları Selen Kelleci
Eğitim Tarihi 19/04/2021
Eğitim Süresi 32 saat Saat / 7 hafta Hafta
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 2.200 TL (KDV Dahil)

Eğitim kayıtları 16/04/2021 tarihinde kapanmıştır.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi almak istiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp