Eğitim İçeriği
Bilgiye ve internete giriş kapısı olarak görülen Arama Motorlarının çalışma presiplerini anlamak, bu prensipler çerçevesinde; tüketici eğilimleri, Arama Motoru Pazarlama stratejileri ve reklam yönetimi stratejik noktalarını incelemek.
Kimler İçin?
. Dijital Pazarlama alanında kariyer yapmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamaya ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamayı daha iyi anlamak isteyen yönetici ve yönetici adayları.
. Dijital Pazarlamaya ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamayı daha iyi anlamak isteyen yönetici ve yönetici adayları.
Neler Öğreneceksiniz?
SEA (Search Engine Advertising)
• Dijital'in gelişimi
• Türkiye'de e-ticaret kullanımı
• İnternette kullanıcı davranışları
• Arama motoru nedir?
• Arama motorunun gelişimi
• SEM nedir?
• Adwords & SEO etkileşimi
• Arama motorunu etkileyen faktörler
• Online & Offline etkileşimi
• Tv & Search Korelasyonu
• Google insight araçları
• SEM stratejileri
• Adwords reklam stratejisi
• Adwords reklam modelleri
• Adwords hesap yapısı ve bileşenleri
• Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, Reklam metni yazımı vb.)
• Adwords hesap kurulumu – Uygulamalı anlatım
• Adwords kampanya optimizasyonu
• Hatalı ve başarılı reklam örnekleri
• Adwords editör kullanımı
• Adwords editör
• Uygulamalı anlatım
SEO (Search Engine Optimization)
• SEO Nedir, SEO'nun Yararları Nelerdir:
• Adwords ile SEO
• Dünya'da Search Marketing
• Google Algoritmaları:
• SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:
• Analiz ve Ölçümleme Araçları:
• SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:
• 21 Adımda SEO Örnekleri
• SEO KPI'ları:
20 adet KPI maddelerinin açıklaması ve hangileri, hangi projelerde kullanılabileceği açıklanmaktadır.
• SEO Örnekleri:
3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.
• Dijital'in gelişimi
• Türkiye'de e-ticaret kullanımı
• İnternette kullanıcı davranışları
• Arama motoru nedir?
• Arama motorunun gelişimi
• SEM nedir?
• Adwords & SEO etkileşimi
• Arama motorunu etkileyen faktörler
• Online & Offline etkileşimi
• Tv & Search Korelasyonu
• Google insight araçları
• SEM stratejileri
• Adwords reklam stratejisi
• Adwords reklam modelleri
• Adwords hesap yapısı ve bileşenleri
• Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, Reklam metni yazımı vb.)
• Adwords hesap kurulumu – Uygulamalı anlatım
• Adwords kampanya optimizasyonu
• Hatalı ve başarılı reklam örnekleri
• Adwords editör kullanımı
• Adwords editör
• Uygulamalı anlatım
SEO (Search Engine Optimization)
• SEO Nedir, SEO'nun Yararları Nelerdir:
• Adwords ile SEO
• Dünya'da Search Marketing
• Google Algoritmaları:
• SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:
• Analiz ve Ölçümleme Araçları:
• SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:
• 21 Adımda SEO Örnekleri
• SEO KPI'ları:
20 adet KPI maddelerinin açıklaması ve hangileri, hangi projelerde kullanılabileceği açıklanmaktadır.
• SEO Örnekleri:
3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.
Eğitim Süresi
12 Saat / 2 Gün
Cumartesi / 09.30 - 16.30
Pazar / 09.30 - 16.30
Cumartesi / 09.30 - 16.30
Pazar / 09.30 - 16.30
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programının; SEA (Search Engine Advertising)/SEO (Search Engine Optimization)modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi, programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Katılım Belgesi verilecektir.
Eğitim Tarihi
29/05/2021
Eğitim Süresi
12 Saat / 1 Hafta
Lokasyon
BAUSEM Online
Eğitim Ücreti
708 TL (KDV Dahil)
Bilgi almak istiyorum

