Eğitim İçeriği
Bu program geçmişten günümüze marka ve pazarlama iletişimi, kriz dönemlerinde marka yönetimi ve fikir geliştirme süreçlerini kapsamaktadır. Program kapsamında geçmişten bugüne marka kavramının tarihi gelişim süreci, tarihteki krizler, baş etme yöntemleri, izlenmesi gereken yol haritaları ve iş modelleri ile birlikte, krizlerde fikir geliştirme aşamasından başlayarak, markanın kimlik sistemi, pazarlama araçlarının stratejik geliştirme unsurları, kavramların birbirleri ile olan ilişkileri, kriz dönemlerinde öncelik verilmesi gereken konular, itibar yönetimi, araştırma ve iletişim yöntemleri konuları sunulacaktır.
Kimler İçin?
Kendi markasını geliştirmek ve yönetmek isteyen girişimciler, marka, pazarlama, iletişim alanlarında uzmanlaşmak isteyen, marka yönetimi, pazarlama yönetimi, iletişim yönetimi gibi alanlar ile ilgilenen ve iş geliştirmek isteyen katılımcılar.
Eğitim Süresi
3 Saat / 1 Gün
Cumartesi / 14.00 - 17.00
Eğitim İçeriği
1. Marka geliştirme sürecine dair bütünsel bakış açısının kazanılması
2. Kriz dönemlerinde marka ve pazarlama süreçlerinin yönetimi
3. Fikir geliştirme ve iş fikirlerinin modelleme becerilerinin kazanılması
4. Marka geliştirmek için izlenmesi gereken yol haritasının anlaşılması
5. Pazarlama disiplininin ihtiyaç duyduğu bütünsel bakış açısının kazanılması
6. Marka kavramının tarihi arka planı ve geçmişten bugüne değişmeyen unsurları
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılarımıza katılım belgeleri pdf olarak gönderilecektir.