Banner

Dünden Bugüne Markalar – Peki Yarın?

Dünden Bugüne Markalar – Peki Yarın?

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
  • Adı,Soyadı Melih Gengönül
  • Eğitim Adı Spor ve Performans Psikolojisi
  • Veriliş Tarihi 10 Ocak 2018
  • Belge Türü Sertifika
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Bu program geçmişten günümüze marka ve pazarlama iletişimi, kriz dönemlerinde marka yönetimi ve fikir geliştirme süreçlerini kapsamaktadır. Program kapsamında geçmişten bugüne marka kavramının tarihi gelişim süreci, tarihteki krizler, baş etme yöntemleri, izlenmesi gereken yol haritaları ve iş modelleri ile birlikte, krizlerde fikir geliştirme aşamasından başlayarak, markanın kimlik sistemi, pazarlama araçlarının stratejik geliştirme unsurları, kavramların birbirleri ile olan ilişkileri, kriz dönemlerinde öncelik verilmesi gereken konular, itibar yönetimi, araştırma ve iletişim yöntemleri konuları sunulacaktır.
Kimler İçin?
Kendi markasını geliştirmek ve yönetmek isteyen girişimciler, marka, pazarlama, iletişim alanlarında uzmanlaşmak isteyen, marka yönetimi, pazarlama yönetimi, iletişim yönetimi gibi alanlar ile ilgilenen ve iş geliştirmek isteyen katılımcılar.
Süre
3 saat / 1 gün
Cumartesi 14.00-17.00
Neler Öğreneceksiniz?
•Marka geliştirme sürecine dair bütünsel bakış açısının kazanılması•Kriz dönemlerinde marka ve pazarlama süreçlerinin yönetimi•Fikir geliştirme ve iş fikirlerinin modelleme becerilerinin kazanılması•Marka geliştirmek için izlenmesi gereken yol haritasının anlaşılması•Pazarlama disiplininin ihtiyaç duyduğu bütünsel bakış açısının kazanılması•Marka kavramının tarihi arka planı ve geçmişten bugüne değişmeyen unsurları
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılarımıza katılım belgeleri pdf olarak gönderilecektir.
1-Geçmişten Geleceğe Marka
2-Pazarlama, Krizler ve Krizleri Yönetme Süreçleri
1-Fikir Geliştirme ve İşi Modellemenin Yöntemi
1-Kültür, Kurum, Marka Kimliği Geliştirme ve İletişim Yönetim Süreçleri
1-Vaka Analizleri, Uygulama örnekleri, Proje sunumları
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
05/05/2020 18:30 - 21:00 BAUSEM Online “Marka” nasıl oluşur
nasıl gelişir?
Âsûde ALKAYLI
09/05/2020 10:00 - 13:00 “Marka” nasıl oluşur
nasıl gelişir?
Eğitim Tarihi / Süresi 06/06/2020 - 3 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 125 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler