Banner

Influencer Okulu

Kurumsal Eğitim Talebi

İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği
Influencer Ajansı ortaklığı ile yaptığımız bu program, günümüzde en trend pazarlama alanlarından influencer pazarlaması ve sosyal medyaya ilgi duyan herkesin kariyer/hobi tercihlerinde ilk sıralara yerleşen “influencer”lık kavramı ile geniş kapsamlı bir eğitim programıdır. Program, alanında uzman eğitmenler tarafından interaktif dersler, atölyeler, örnek kampanyalar, grup çalışmaları ve ödevlerle yönetilecek. Böylelikle teorik bilgiler, pratik deneyimler ile birleşecek. Programın sonunda öğrenci, influencer pazarlaması alanında uzmanlık seviyesine ulaşacak ve başarılı bir influencer olmak için gerekli bilgi, beceri ve yetkinliği kazanacak.
Kimler İçin?
Sosyal medyada etkili influencer olmak isteyen, influencer’lık kariyerini/hobisini ileri seviyeye taşımayı amaçlayan, influencer pazarlaması veya dijital/sosyal medya alanlarında çalışan ve yetkinliklerini arttırmayı planlayan, kişisel marka değerini ve online itibarını geliştirmeyi hedefleyen, stratejik ortaklıklar ile yeni fırsatlar arayan marka sahibi kişilere özel olarak tasarlandı.
Neler Öğreneceksiniz?
•Influencer pazarlamasının temelleri ve stratejileri,
•Kişisel marka yönetimi,
•Yaratıcı içerik üretimi ve yönetimi,
•Fotoğrafçılık/videografi,
•Sosyal medya optimizasyonu,
•Kampanya analiz, ölçümleme ve değerlendirme,
•Etkili influencer olmanın gereklilikleri,
•Gelir yöntemleri,
•Stratejik ortaklıklar ve marka iş birlikleri,
•Etik kodlar ve hukuki çerçeveler
•En son trendler/yenilikler
Belge
Program sonunda yapılan sınavdan, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve yüzde 80 katılım şartını karşılayan katılımcılara Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü tarafından imzalı sertifika verilir.
- Influencer pazarlaması kavramı ve tanımı
- Influencer pazarlamasının marka için önemi
- Influencer’ların topluma sosyal, psikolojik ve ekonomik etkileri
- Influencer kategorileri ve özellikleri
- Influencer pazarlaması strateji oluşturma adımları
- Influencer olmak için gerekli özellikler, yetkinlikler ve ideal profil oluşturma
-Influencer markalaşması
- Kişisel marka değeri yaratma
- Hedef kitle belirleme ve analiz etme teknikleri
- Sosyal medya platformlarının algoritmaları
- Platformlara özgü hesap yönetimi
- Stratejik sosyal medya planı tasarlama
- Sosyal medya analitiği, performansının ölçülmesi ve verilerin yorumlanması
- Takipçi sadakati ve topluluk yönetimi
- Örnek sosyal medya hesapları inceleme
- İçerik oluşturma süreci ve en iyi uygulamalar
- İçerik türleri ve platformlara özgü yaratıcı içerik statejileri
- İçerik ve kişilik uyumu
- İçerik ile marka imajı arasındaki ilişki
- Doğal reklam odaklı içerik yaratma
- İçerik pazarlamasında trendler ve yenilikler
- İçerik takvimi hazırlama
- İçerik optimizasyonu ve SEO
- Temel fotoğraf ve video kavramları, ışık, perspektif, çerçeveleme gibi temel teknikler ve uygulamaları,
- Fotoğraf/video yazılımları
- Ekipman seçimi ve kullanımı
- Aydınlatma teknikleri ve ışık kullanımı
- Video senaryosu yazma,
- Hikaye anlatıcılığını geliştirme
- Fotoğraf ve video düzenleme,
- Çekim hatalarını düzeltme
5Influencer Pazarlama Kampanyası- Influencer pazarlama kampanyası planlama adımları ve stratejilerin belirlenmesi
- Doğru influencer seçimi
- Kampanya geliştirme
- Kampanya takip ve ölçümleme yöntemleri
- Ölçümleme sonuçlarının analizi ve kampanyanın değerlendirmesi
- Örnek başarılı influencer kampanyaları inceleme
- Influencer’ların gelir kazanma yöntemleri
- Online/offline marka analizi (Örnek: SWOT)
- Marka iletişim planının hazırlanması
- Marka iş birliği yönetiminin süreci
- Kriz ve itibar yönetimi
- Anlaşmalarda dikkat edilmesi gereken hususlar
- İş birliği sonrası deneyimlerin yönetilmesi ve geribildirimlerin değerlendirilmesi
7Etik Kurallar ve Hukuk- Influencer’ların sorumlulukları
- Influencer pazarlamasında etik sorunlar ve ilkeler
- Influencer pazarlamasında yasal düzenlemeler (Telif hakları, reklam standartları vb.)
- İşbirliği sözleşmelerinin hazırlanması
- Başarılı örnekler
- Influencer’lığın avantajları ve zorlukları
- Influencer pazarlamasında son trendler ve yenilikler
- Yeni sosyal medya platformlarında influencer pazarlaması
- İleri seviye influencer pazarlaması için uygulamalar
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp