Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Eğitim İçeriği
Kurumsal iletişim bir kuruluşun hedeflediği kitleye yönelik olarak tüm iletişim kanallarının etkin ve çalışır durumda olmasına yönelik faaliyetlerin bütünüdür. Bu yönüyle
Kurumlar için verimlilik ve markalaşmanın en önemli unsurudur. Markalaşma ise kuruma kalite, güven ve başarı sağlamaktadır. Programın amacı birbirinin ayrılmaz parçaları konumunda olan kurumsal iletişim ve marka kavramlarını tüm boyutları ile incelemektir.Program, katılımcılarına sağladığı teorik altyapıyla onların kurumsal iletişim ve marka yönetimi alanlarında bilgi ve becerilerini geliştirecek; aynı zamanda uygulamaya yönelik çalışmalarla katılımcılarının iletişim becerilerini en üst seviyeye çıkaracak ve günümüz iletişimini, dijital dünyasını yakından tanıyan profesyoneller olmalarını sağlayacaktır.Kişisel iletişim becerilerini geliştirmenin yanı sıra iletişim türleri, iletişim prensipleri,
iletişim engelleri ve işletmelerde iletişim biçimleri ve etkin iletişim ile kişisel ve kurumsal imajın oluşturulması, korunması ve geliştirilmesi sürecinde hayati öneme sahip olan bilgi alanları programda sektörün en önde gelen profesyonelleri tarafından uygulamalı ve vaka ağırlıklı olarak ele alınacaktır
Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir
Neler Öğreneceksiniz?
1.Kurumsal İletişimle Müşteri ve Marka Sadakati Stratejileri
2.Online Ortamda Kurumsal İletişim, Marka Yönetimi Ve Dijital Strateji Yönetimi
3.Kurumsal Girişimcilik - Şirketlerin Transformasyonu
4.İşveren Markası ve Marka Algısı
5.Medya Planlamanın Önemi ve Amacı
6.Kurumsal İletişimde Medya ile İlişkiler
7.Sürdürülebilir Markalar ve Kriz Yönetimi
8.Yeni Dünya Düzeninde Kurumsal İletişim & Dijital Strateji Yönetimi
9.Kurumsal İletişim Profesyonelleri İçin Pazarlamanın Temelleri
10.CRM (Customer Relationship Management)
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İetişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının aşağıdaki koşulları sağlayan katılımcılarına, Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde sertifika ya da katılım belgesi verilecektir.

Sertifika: Program sonunda yapılan sınavda başarılı olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla sertifika verilecektir.
Katılım Belgesi: Program sonunda yapılan sınavda başarısız olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla katılım belgesi verilecektir.
1.Müşteri memnuniyeti nedir? Neden önemlidir?
2.Müşteriler nasıl kaybedilir?
3.Müşteri Yönetiminde pozitif iletişim dili
4.Müşteri şikayetlerinin görünmeyen yüzüoŞikayet Buzdağı
5.Gerçekten müşteri he zaman haklı mıdır?
oŞikayetlerle başa çıkma yöntemleri
6.Müşteri memnuniyetinde CRM’in önemioMüşteri beklentilerini yönlendirme
oBeklentiyi memnuniyete çevirme
7.Şikayetleri satışa çevirme
oSatışçı gözüyle inceleme
oİhtiyaç tespiti
oRakip analizioSatış ekiplerine geri bildirim
8.Müşteriyi şaşırtmaoBeklenilen değil, beklenilmeyen hizmeti sunma
oİlgi maksimizasyonu
9.Ağızdan ağza pazarlamanın önemi
10.Müşteriyi yönetmek/memnun etmek şirketlerde kimin görevidir?
11.Müşterilerimizi nasıl devamlı memnun ederiz?
12.Hizmet edelim derken acaba eziyet mi ediyoruz?
13.Müşteri memnuniyeti bir strateji midir?
14.Müşteri memnuniyeti şart mıdır?
15.Müşteri memnuniyeti stratejisinden ayrıca nasıl para kazanabiliriz?
16.Bir müşterinin peşinden ne kadar koşmalıyız? Ne zaman vazgeçmeliyiz?
1.Yeni Kurum Dinamikleri
2.GAFAnomics (Google, Apple, Facebook, Amazon) Stratejisi
3.Yeni Müşteri tanımı
4.Yaparak (söylemeden) deneyimler oluşturma
5.Yeni Kurumiçi İletişim Araçları
6.Online’da Kurumsal İletişim
7.Kurumsal Web Sitesi
1.Disruptorlar-Unicornlar ve Dinazorlar
2.Disruptive Teknolojiler
3.Innovator’s Dilemma
4.Ürün Yaşam Döngüsü
5.Yeni Era, Yeni Ekonomi ve Teknoloji’nin etkisi
6.Kurumsal Girişimciliğin Amacı
7.Kurumsal Girişimciliğin Karakteristikleri
8.Kurumsal Şirketler ve Innovasyon
9.Sürekli Innovasyon vs Disruptive Innovasyon
10.Yalın Innovasyon Yönetimi
11.Resources vs Resourcefulness
12.Kurumsal Şirketler nasıl Girişimci olur?
13.Kurumsal Girişimciliğin Komponentleri
14.Bariyerler, Limitler ve İç Faktörler
15.Kurumlarda Yaratıcılık, Liderlik ve İletişim
16.Destekleyici İnsan Kaynakları Politikaları
17.Ambidextrous Organizasyonlar (Exploitative vs Exploratory Businesses)
18.Kurumlarda Girişimci DNA’sı
19.Innovatif Şirket Kültürü
20.Dijital Transformasyon
21.Kurumsal Girişimcilik için Yol Haritası oluşturma
Tüketici Markasından İşveren MarkasınaÇalışan Değer ÖnermesiYeni Nesil Çalışanlar İçin: Anlam YaratmakMarka ElçileriMarka Elçilerinden Nasıl Destek Alabilirsiniz?Türkiye ve Dünyadan Güçlü İşveren Markası ÖrnekleriMarka VaadiMarka AlgısıMarkanız İçin Misyon ve Vizyon BelirlemekKurum DeğerleriKurum KültürüHerkesin Çalışmak İsteyeceği Bir Kurum Kültürü OluşturmakGlobal Markalarda Kurumsal İletişimi Yerelleştirmenin ÖnemiTürkiye ve Dünyadan Başarılı ve Başarısız Yerelleştirme Örnekler
1.360 Derece Pazarlama Planı: Medya Planlama
2.Medya Planlama Öğeleri
3.Medya Planlamanın Kapsamı
4.Mecra Seçimi, Hedefleme, Zamanlama
5.Marka Kimliği ve Kişiliğinin İletişime Yansıtılması
6.Bütçeleme
7.Hedef Kitle Seçimi ve Jenerasyonlara Göre İletişim
8.İletişim Çalışmalarının Değerlendirilmesi ve Ölçümlenmesi
9.(Rating, monitoring, tracking)
10.Örnek Uygulama
1.Halkla ilişkilerde medya ile ilişkilerin önemi
2.Medya ile ilişkilerin kapsamı
3.Halkla ilişkiler yazarının görevi
4.Finansal medya ve ilişkiler
5.Haber yazma teknikeri ve kuralları
6.Ambargolu haber
7.Basın bülteni (basın bülteni yazarken dikkat edilmesi gereken kurallar, basın bülteni çeşitleri)
8.Basın kiti
9.Basın toplantıları
10.Kurumsal reklam
11.Basın makaleleri
12.Basın röportajları
13.Basın gezisi
14.Halkla ilişkiler yazarlığında kurumsal yayınlar: Broşür, kurumsal dergi
15.El ilanları
16.Fotoğraf ve görsel malzemeler
1.Markayı Kimler Temsil Ediyor?
2.Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?
3.Çalışan Memnuniyeti = Müşteri Memnuniyeti = İyi Marka
4.Şirketlerde Müşteri Kimindir?
5.Şirket İçin Krizlerin Müşteriye Yansımaları
6.Müşteriler Nezdinde Marka Değerini Düşüren Firma İçi Krizlerin Yönetimi
7.Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri
8.Kurum Kültürü Nedir?
9.Dünya’dan ve Türkiye’den Başarılı ve Başarısız Örnekler
10.Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri
11.Müşterilerle Kriz İletişimi-Konvansiyonel Medya
12.Müşterilerle Kriz İletişimi-Sosyal Medya
1.Kurumsal İletişim &Inovatif YaklaşımYeni Dünya Düzeni& Büyük Veri Değerler Sistemi
2.Kurumsal İletişimde Markaların Kritik İş Süreçleri ve İnovasyon Bağıntısı
3.Kurumsal Marka Yönetimi& Değerler İnşasında Yenilikçi Metodolojiler
4.Marka Yönetiminde İş Zekası ve Pazarlama
5.Üçüncü Parti Çözümleri
6.Riskler& KısıtlarYeni Dünyada Haklar& Yükümlülükler
1.Pazarlama Dünyasına Giriş
2.Pazarlama Terimleri
3.Güncel Pazarlama Trendleri
4.İçgörü Kavramı
5.Analiz ve Araştırma Araçları
6.Segmentasyon
7.Kurumsal İletişim Projelerinde Lansmanlar
8.Kurumsal Pazarlama Yaklaşımına Uygun Ajans Briefleri
1.CRM nedir?
oCRM Felsefesi
oEn Yaygın Kullanılan CRM Yazılımları
oCRM Projesi Yönetmek
oProje Yönetiminde Kurum Kültürü ve Yönetim Desteğinin Önemi
oUygun İş Ortağı Seçimi2.Müşteri Veri YönetimioKVK, ETK ve İzinli Verileroİzinli Veri Oluşturma
oData Doğrulama, Opt in – Opt Out Seçenekleri3.Big Data
oMüşteri Segmentasyonu
oMüşteri Veri Analizi
oDemografik AnalizoLokasyon Bazlı AnalizoMüşteri Değer Matrisi (RFM ve MDM)
oFinansal AnalizoDavranışsal AnalizoSatın Alma Eğilimleri
4.Satış YönetimioPotansiyel ve Gerçek Müşteri
oFırsat YönetimioRetentionoChurn Analizi
5.Müşteri SadakatioMüşteriyi Tanıma ve İlişki Güçlendirme
oMüşteri Sadakati Nasıl Sağlanır?
oİyi Uygulama Örnekleri
oMüşteri Sadakat Programı Oluşturma (Uygulama)
6.Analiz ve ÖlçümoSentiment AnalizioNPS (Net Promoter Score)oMüşteri Memnuniyet Anketi
7.CRM Pazarlama İletişimioMail, SMS, Telefonda İletişim
oSocial EngagementoOmnichannel İletişim
8.Müşteri DeneyimioCERM (Customer Experience & Relationship Management)
oMüşteri Deneyimi, Müşteri Hizmetleri, Müşteri İlişkileri FarkıoMüşteri Yaşam Döngüsüoİdeal Müşteri Yolculuğu ve Yol Haritası Oluşturma
oMüşteri Şikâyet AnalizioUçtan Uca Müşteri Deneyimi Tasarımı (Uygulama)
9.Business Intelligence
oBI Nedir?
oBI Tool’larıoBI Analizleriyle Hedef Kitle Belirleme
10.Kampanya PlanlamaoHedefli Kitleye Pazarlamaoİş Ortaklıkları ile Çapraz Kampanya Planlama
oCross Sell – Up Sell - Retention
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler