Banner

Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi

Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği

Bu program, katılımcılara kurumsal iletişim alanında kapsamlı bir bakış açısı sunmayı hedeflemektedir. Kurumsal iletişim stratejilerinden medya planlama ve kriz yönetimine kadar geniş bir yelpazeyi kapsayan eğitimde, marka sadakati oluşturma, dijital strateji yönetimi ve işveren markası gibi güncel konular ele alınmaktadır. Katılımcılar, sürdürülebilir markalar yaratma, medya ile ilişkileri yönetme ve pazarlamanın temel prensipleri üzerine derinlemesine bilgi sahibi olacaklardır. Ayrıca, CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) ile müşteri deneyimini geliştirme yöntemleri aktarılacaktır. Eğitim, hem teorik hem de uygulamalı içeriğiyle, kurumsal iletişim profesyonellerinin dijital dönüşüm sürecinde etkili stratejiler geliştirmelerini sağlamayı amaçlamaktadır.

Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
• Kurumsal İletişimle Müşteri ve Marka Sadakati Stratejileri
• Online Ortamda Kurumsal İletişim, Marka Yönetimi Ve Dijital Strateji Yönetimi
• Kurumsal Girişimcilik - Şirketlerin Transformasyonu
• İşveren Markası ve Marka Algısı
• Medya Planlamanın Önemi ve Amacı
• Kurumsal İletişimde Medya ile İlişkiler
• Sürdürülebilir Markalar ve Kriz Yönetimi
• Yeni Dünya Düzeninde Kurumsal İletişim & Dijital Strateji Yönetimi
• Kurumsal İletişim Profesyonelleri İçin Pazarlamanın Temelleri
• CRM (Customer Relationship Management)
Belge
Program sonunda yapılan proje bazlı değerlendirme veya çoktan seçmeli sınav aracılığıyla, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve % 80 katılım şartını karşılayan adaylara Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü imzası olacak şekilde sertifika verilecektir.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezinde olup katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp