Bu eğitim ile katılımcıların hedef kitlelerinde yer alan tüketicileri daha iyi anlamak için gerekli donanıma sahip olmaları, ürün ve hizmetlerini tüketiciye ulaştırmak için gerekli ürün stratejisi, tutundurma stratejisi, fiyat ve dağıtım stratejisi konularında bilgi sahibi olmaları hedeflenmektedir. Eğitimin temel hedefi katılımcılara, tüketici davranışının temel kavramları, tüketiciyi ikna yolları, fiyatlandırmada yapılan temel hatalar, marka hikayesi oluşturma, ürün ve hizmetleri tüketiciye ulaştırma yolları gibi konularda teoriden öte uygulamaya yönelik bir birikim sağlamaktır.
•Tüketici davranışının ne olduğu ve tüketici davranışının temelleri hakkında bilgi sahibi olunacaktır.
•Ürün ve hizmet hakkında tüketiciyi ikna yolları hakkında bilgi sahibi olunacaktır.
•Ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma stratejilerinin temelleri öğrenilecektir.
•Eğitim sonunda katılımcılar özellikle online kanalları kullanarak yeni müşteri kazanma yolları, var olan müşteriyi elde tutma yöntemleri konusunda bilgi sahibi olacak ve işletmeleri için bir yol haritası çizmeleri mümkün olacaktır.
•İşletme başarısının ve performansının nasıl ölçüleceği ve takip edilebileceği öğrenilecektir.
•Eğitim sonunda katılımcıların anlatılan uygulama benzerlerini kendi işletmelerine adapte etmeleri mümkün olacaktır.
Ürün hattı oluşturmak ve var olan müşteriniz için bir sonraki teklifiniz ne olmalı konusuna değinilecektir.
marka hikayesi ve kullanımı, testimonials ve kullanımı örneklerle açıklanacaktır.
Online dünyada Webinar, Email listeleri kullanımı.