Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır.
Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği
Artan rekabetin de etkisiyle günümüzde işletmelerin tüketiciyi anlaması, yeni müşterilere ulaşması ve var olan müşterilerini elde tutabilmesi daha da önemli hale gelmiştir.
Bu eğitim ile katılımcıların hedef kitlelerinde yer alan tüketicileri daha iyi anlamak için gerekli donanıma sahip olmaları, ürün ve hizmetlerini tüketiciye ulaştırmak için gerekli ürün stratejisi, tutundurma stratejisi, fiyat ve dağıtım stratejisi konularında bilgi sahibi olmaları hedeflenmektedir. Eğitimin temel hedefi katılımcılara, tüketici davranışının temel kavramları, tüketiciyi ikna yolları, fiyatlandırmada yapılan temel hatalar, marka hikayesi oluşturma, ürün ve hizmetleri tüketiciye ulaştırma yolları gibi konularda teoriden öte uygulamaya yönelik bir birikim sağlamaktır.
Kimler İçin?
•Bu eğitim, işletmesini yeni kurmuş ve büyütmeyi hedefleyen ya da henüz kurmamış ancak kurmayı düşünen tüm girişimciler için uygun olmakla birlikte özellikle online yöntemler kullanarak işletmesini büyütmenin yollarını öğrenmek isteyen yöneticiler, girişimciler ve bu konuda bilgi sahibi olmak isteyen herkesin katılımına açıktır.
Kazanımlar
Eğitim sonunda katılımcılar şu kazanımları elde edecektir:
•Tüketici davranışının ne olduğu ve tüketici davranışının temelleri hakkında bilgi sahibi olunacaktır.
•Ürün ve hizmet hakkında tüketiciyi ikna yolları hakkında bilgi sahibi olunacaktır.
•Ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma stratejilerinin temelleri öğrenilecektir.
•Eğitim sonunda katılımcılar özellikle online kanalları kullanarak yeni müşteri kazanma yolları, var olan müşteriyi elde tutma yöntemleri konusunda bilgi sahibi olacak ve işletmeleri için bir yol haritası çizmeleri mümkün olacaktır.
•İşletme başarısının ve performansının nasıl ölçüleceği ve takip edilebileceği öğrenilecektir.
•Eğitim sonunda katılımcıların anlatılan uygulama benzerlerini kendi işletmelerine adapte etmeleri mümkün olacaktır.
•Tüketici davranışının ne olduğu ve tüketici davranışının temelleri hakkında bilgi sahibi olunacaktır.
•Ürün ve hizmet hakkında tüketiciyi ikna yolları hakkında bilgi sahibi olunacaktır.
•Ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma stratejilerinin temelleri öğrenilecektir.
•Eğitim sonunda katılımcılar özellikle online kanalları kullanarak yeni müşteri kazanma yolları, var olan müşteriyi elde tutma yöntemleri konusunda bilgi sahibi olacak ve işletmeleri için bir yol haritası çizmeleri mümkün olacaktır.
•İşletme başarısının ve performansının nasıl ölçüleceği ve takip edilebileceği öğrenilecektir.
•Eğitim sonunda katılımcıların anlatılan uygulama benzerlerini kendi işletmelerine adapte etmeleri mümkün olacaktır.
Belge
Program sonunda %80 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
Bilgi Almak İstiyorum