Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Eğitim İçeriği
Dünya’nın en değerli markası Amazon’un misyonunu biliyor musunuz? “Dünyada’ki en müşteri odaklı firma olmak!” Apple’ın kurucusu Steve Jobs’un Iphone çıkmadan çok önce söylediği bu sözünü duymuş muydunuz? “İşe deneyimle başlayıp, teknolojiyi bunun etrafında kullanmalısınız. Tam tersi değil”Peki nedir bu müşteri deneyimi? Şirketlerde nasıl yönetiliyor? Bu alandaki en iyi örnekler neler? Çalıştığımız şirketlere nasıl müşteri odaklı yaklaşım getirebiliriz? Hangi sektörde, hangi departmanda çalışırsanız çalışın müşterilerin ne beklediğini bilmezseniz ve buna göre işlerinizi şekillendirmezseniz başarılı olmanız artık çok güç. Bu eğitimde müşterilerin kim olduğunu, neler beklediğini, onlara nasıl yaklaşmanız gerektiğini, deneyimin nasıl ölçüldüğünü öğreneceksiniz.
Kimler İçin?
•Kendini geliştirmek isteyenler
•Müşteri deneyiminden beslenen her tür departman çalışanı
•Kariyerini müşteri deneyimi üstüne inşa etmek isteyenler
•Yaptığı işe müşterinin bakış açısını katarak farklılaşmak isteyenler
•Müşteri hizmetleri ya da deneyimi departmanlarında çalışanlar
•Yeni kurulacak/kurulan deneyim odaklı ekiplerde yer alacaklar
Neler Öğreneceksiniz?
•Müşteri deneyi nedir ve neden önemlidir
•İyi bir deneyim yaratmak için olmazsa olmaz noktalar
•Müşterilerin beklentilerini anlama
•İç görü elde etme ve aksiyona dönüştürme
•Türkiye’deki ve Dünya’daki en iyi örnekler
•NPS, e-NPS, c-SAT, e-SAT gibi kilit müşteri deneyimi ölçüm yöntemleri
•Müşteri yolculukları ile deneyim yönetimi
Belge
Program sonunda %100 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
•Müşteri Deneyimi (CX) Nedir?
•Müşteri Deneyiminin Evrimi (Customer-centricity to human-centricity)
•Yeni Dünyada Müşteri Deneyimi
•En Değerli Markalar Neyi Farklı Yapıyorlar? & Araştırma Sonuçları
- Marka ve Müşteri Deneyimi İlişkisi
•Müşteri Deneyiminin Temel Performans Göstergelerine Etkisi
•Müşteri Deneyimi Strateji ve Yönetişim Modelleri
•Müşterinin Sesi (VoC)
•Tasarım Odaklı Düşünme ve Araştırma Metotları
•Personalar, Yolculuk Haritaları, Türkiye’den ve Dünya’dan Örnekler
•Anların Yönetimi: Planlı Anlar & Plansız Anlar
•Duyulara ve Duygulara Dokunma
•Çalışanın Sesi (VoE)
•Çalışan Deneyimi, İç Müşteri Kavramı
•Şikâyet Yönetimi ve Hizmet Telafisi
Eğitim Tarihi / Süresi 26/12/2021
6 Saat / 1 Hafta
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 500 TL (KDV Dahil)
Eğitimi İncele
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler