Eğitim İçeriği
Dünya’nın en değerli markası Amazon’un misyonunu biliyor musunuz? “Dünyada’ki en müşteri odaklı firma olmak!” Apple’ın kurucusu Steve Jobs’un Iphone çıkmadan çok önce söylediği bu sözünü duymuş muydunuz? “İşe deneyimle başlayıp, teknolojiyi bunun etrafında kullanmalısınız. Tam tersi değil”Peki nedir bu müşteri deneyimi? Şirketlerde nasıl yönetiliyor? Bu alandaki en iyi örnekler neler? Çalıştığımız şirketlere nasıl müşteri odaklı yaklaşım getirebiliriz?Hangi sektörde, hangi departmanda çalışırsanız çalışın müşterilerin ne beklediğini bilmezseniz ve buna göre işlerinizi şekillendirmezseniz başarılı olmanız artık çok güç. Bu eğitimde müşterilerin kim olduğunu, neler beklediğini, onlara nasıl yaklaşmanız gerektiğini, deneyimin nasıl ölçüldüğünü öğreneceksiniz.
Kimler İçin?
•Kendini geliştirmek isteyenler
•Müşteri deneyiminden beslenen her tür departman çalışanı
•Kariyerini müşteri deneyimi üstüne inşa etmek isteyenler
•Yaptığı işe müşterinin bakış açısını katarak farklılaşmak isteyenler
•Müşteri hizmetleri ya da deneyimi departmanlarında çalışanlar
•Yeni kurulacak/kurulan deneyim odaklı ekiplerde yer alacaklar
•Müşteri deneyiminden beslenen her tür departman çalışanı
•Kariyerini müşteri deneyimi üstüne inşa etmek isteyenler
•Yaptığı işe müşterinin bakış açısını katarak farklılaşmak isteyenler
•Müşteri hizmetleri ya da deneyimi departmanlarında çalışanlar
•Yeni kurulacak/kurulan deneyim odaklı ekiplerde yer alacaklar
Neler Öğreneceksiniz?
•Müşteri deneyi nedir ve neden önemlidir
•İyi bir deneyim yaratmak için olmazsa olmaz noktalar
•Müşterilerin beklentilerini anlama•İç görü elde etme ve aksiyona dönüştürme
•Türkiye’deki ve Dünya’daki en iyi örnekler
•NPS, NTS, CSAT, CES, FCR gibi kilit müşteri deneyimi ölçüm yöntemleri
•Müşteri yolculukları ile deneyim yönetimi
•İyi bir deneyim yaratmak için olmazsa olmaz noktalar
•Müşterilerin beklentilerini anlama•İç görü elde etme ve aksiyona dönüştürme
•Türkiye’deki ve Dünya’daki en iyi örnekler
•NPS, NTS, CSAT, CES, FCR gibi kilit müşteri deneyimi ölçüm yöntemleri
•Müşteri yolculukları ile deneyim yönetimi
Belge
Program sonunda %100 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
Müşteri deneyimi nedir, neden önemlidir, iyi yapan firmalar nasıl uyguluyorlar?
Müşteri odaklı kültür nasıl yaratılır, hangi uygulanabilir projeler var?
Müşteri odaklı kültür nasıl yaratılır, hangi uygulanabilir projeler var?
Müşteriye dokunan kanallarda deneyim yönetimi nasıl yapılır?
Duygusal deneyim adımları nelerdir, müşterilerle nasıl duygusal bağ kurulur?
Müşteri deneyimi hangi metriklerle nasıl ölçülür?
Metriklerin nerede nasıl uygulanması gerekiyor?
Duygusal deneyim adımları nelerdir, müşterilerle nasıl duygusal bağ kurulur?
Müşteri deneyimi hangi metriklerle nasıl ölçülür?
Metriklerin nerede nasıl uygulanması gerekiyor?
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Bilgi Almak İstiyorum