Banner

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği

Günümüz dünyasında, şirketlerin iş modellerine en fazla katkıyı sağlayacak, en yüksek ciroyu ve kârı, en düşük maliyetle yaratacak müşteri gruplarına yönelmeleri ve ürün, hizmet, fiyat ve iletişim stratejilerini, bu müşteri gruplarının istek ve ihtiyaçlarına göre belirlemeleri gerekmektedir.

Eğitimin nihai hedefi ; katılımcıların, doğru müşteriye, doğru ürün ve hizmetleri, doğru zamanda, doğru fiyattan ve doğru kanaldan teklif edebilme yeteneklerinin geliştirilmesidir.

Teorik olarak incelenecek kavramların yanısıra, Türkiye’de ve dünyada gerçekleşen örnek olaylar, kapsamlı olarak  irdelenecek, eğitimler, interaktif olarak gerçekleştirilecektir.

 Eğitimde “Praxis” yöntemi uygulanacak olup, katılımcılara, farklı sektörlerden çok sayıda yaşanmış vak’a anlatılacak ve teoriye kendilerinin ulaşmaları sağlanacaktır. 

Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılara Sürekli Eğitim Merkezi Müdürünün imzası olacak şekilde "Katılım Belgesi" verilecektir.

Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:

Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.


BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
1.1.“Customer Relationship Management” mı ? “Client Relationship Management” mı ?
“Clever Re-Marketing” mi ? yoksa “Clever Relationship Management mı ?”
1.2.Akıllı İlişki ve İletişim Yönetimi
2.1. Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Stratejik Adımları
2.2.Yaşam Boyu Müşteri Yönetimi : Yaşam Evreleri Bazında Müşteri Yönetimi
3.1.Finansal Olarak Sürdürülebilir Müşteri İlişkisi
3.2.Sadakat Piramidi
3.3.Müşteri Sadakat Formülleri
3.4.Müşteri Değer Analizleri
3.5.Müşteri Kaçış Analizleri
3.6.Segmentasyon
4.1.“Rakibin Hemen Yapabileceğini Yapma !” Felsefesi
4.2.“Müşterimin Müşterisi, Müşterimdir” Felsefesi
4.3.“Ürünün ya da Müşterinin Yerine Geçmek” Felsefesi
4.4.Ürün & Hizmet Kontrol Listesi (8N + 3K)
1.1.“Customer Relationship Management” mı ? “Client Relationship Management” mı ?
“Clever Re-Marketing” mi ? yoksa “Clever Relationship Management mı ?”
1.2.Akıllı İlişki ve İletişim Yönetimi
2.1. Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Stratejik Adımları
2.2.Yaşam Boyu Müşteri Yönetimi : Yaşam Evreleri Bazında Müşteri Yönetimi
3.1.Finansal Olarak Sürdürülebilir Müşteri İlişkisi
3.2.Sadakat Piramidi
3.3.Müşteri Sadakat Formülleri
3.4.Müşteri Değer Analizleri
3.5.Müşteri Kaçış Analizleri
3.6.Segmentasyon
4.1.“Rakibin Hemen Yapabileceğini Yapma !” Felsefesi
4.2.“Müşterimin Müşterisi, Müşterimdir” Felsefesi
4.3.“Ürünün ya da Müşterinin Yerine Geçmek” Felsefesi
4.4.Ürün & Hizmet Kontrol Listesi (8N + 3K)
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp