9 Saat / Hafta
Günümüz dünyasında, şirketlerin iş modellerine en fazla katkıyı sağlayacak, en yüksek ciroyu ve kârı, en düşük maliyetle yaratacak müşteri gruplarına yönelmeleri ve ürün, hizmet, fiyat ve iletişim stratejilerini, bu müşteri gruplarının istek ve ihtiyaçlarına göre belirlemeleri gerekmektedir.
Eğitimin nihai hedefi ; katılımcıların, doğru müşteriye, doğru ürün ve hizmetleri, doğru zamanda, doğru fiyattan ve doğru kanaldan teklif edebilme yeteneklerinin geliştirilmesidir.
Teorik olarak incelenecek kavramların yanısıra, Türkiye’de ve dünyada gerçekleşen örnek olaylar, kapsamlı olarak irdelenecek, eğitimler, interaktif olarak gerçekleştirilecektir.
Eğitimde “Praxis” yöntemi uygulanacak olup, katılımcılara, farklı sektörlerden çok sayıda yaşanmış vak’a anlatılacak ve teoriye kendilerinin ulaşmaları sağlanacaktır.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.