Bireylerin mecralaşması sayesinde, daha büyük kitlelere, daha kolay yoldan ulaşabiliyoruz. Marketing 4.0 ile, daha fazla müşteriye ulaşmak ve her zamankinden daha fazla etkileşimde bulunmak için değişen tüketici davranışından yararlanıyoruz. Geleneksel yaklaşımları değiştirmek zorundayız ve sürekli değişimi çalışma metodolojinizin ayrılmaz bir parçası haline getirmeliyiz.
O nedenle tüm sektör profesyonellerinin digital teknolojileri, dijital mecraları ve dijital mecraların pazarlama iletişimine katkısını en iyi şekilde kavraması gerekmektedir. Bu eğitim programı bu değişim sürecini ve günümüzde yaygın olan dijital tanıtım kanallarının kullanımlarını ve uygulama örneklerini sunarak pazarlama iletişiminizi geliştirebilmenizde size yardımcı olacaktır.
2.Dijital Ekonomide Pazarlamanın Yeniden tanımlanması, Pazarlama 4.0
3.Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
4.Büyük Veri ve CRM; Müşteri Deneyiminin anlaşılması
5.Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Süreçleri
6.Segmentasyon ve Marka Yönetimi
7.Dijital Mecra Reklam Modelleri- Medya Planlama
8.Pazarlamada Çoklu Kanal Yönetimi
9.Performans Bazlı Pazarlama – SEM, SEO
10.Yeniden Tanımlanan Pazarlama Metrikleri
11.Sosyal Medya Reklamcılığı
12.İçerik Pazarlama
13.Sosyal Medya İçerik Yönetimi
14.Sosyal Medya ve PR – İtibar ve Kriz Yönetimi
15.WOM- Ağızdan Ağıza Pazarlama Stratejileri
16.Gerçek Zamanlı Pazarlama
17.Inbound Pazarlama