Nöro pazarlama ve nöro dizayn kavramlarını tanımlar.
Nöro pazarlama tekniklerini açıklar.
Tüketicilerin karar verme mekanızmasının çalışma prensibini örneklendirir.
Ayna nöronlarının işlevini açıklar.
Tuzak pazarlama tekniğin nasıl kullanıldığını bilir.
Para ödeme acısının satın almaya etkisini açıklar.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.