1971 yılında İstanbul’da doğan Can Erer, Marmara Üniversitesi İktisat(İngilizce) bölümü mezunu. Aynı üniversitede Yönetim & Organizasyon yüksek lisans eğitimini tamamladı. 20 yaşından beri çalışma hayatının içinde olan Erer, farklı kültürlere ait çok uluslu şirketlerin satış ile ticari pazarlama, eğitim ve satış sonrası müşteri hizmetleri gibi satış destek fonksiyonlarında yöneticilik yaptı, kritik iş geliştirme projelerinde görev aldı ve başarı hikayeleri yarattı.
Can Erer, yaklaşık 25 yıllık profesyonel yöneticilik kariyerinin ardından, 2017 yılının başında Motus Consultancy şirketini kurdu.
Türkiye Atletizm Federasyonu antrenörlük belgesi sahibi olan Erer koşu, bisiklet ve yüzme sporlarını yapmakta, son 4 yıldır düzenli olarak maraton yarışlarına katılarak kişisel derecesini geliştirmektedir. Can Erer, evli ve iki kız çocuğu babasıdır.
Indesit Company -Yerel Ticari Pazarlama & Eğitim Yöneticisi
Bayilerin satışlarına destek veren ilk yerel aktivite programını oluşturdu ve yaklaşık 1,000 bayiden oluşan satış kanalında başarıyla uygulanmasını sağladı. Ardından şirketin ilk bayi eğitimi projesini oluşturdu. 2 yıl içinde 1,200’den fazla bayi sahibi/ çalışanına ürün ve satış eğitimi sunarak, satış gelişimine destek verdi.
Ariston Thermo Group-Satış Müdürü
Türkiye pazarına girişi sürecinde, şirketin beyaz eşya kanalındaki ilk satış kanalı yapılanmasını oluşturdu ve kendi segmentinde Pazar lideri olmasını sağladı. Ayrıca Vestel Beyaz Eşya için OEM projesi yöneterek, münhasır segmentte de Pazar payının artırılmasını sağladı.
Miele Ev Aletleri -Müşteri& Tüketici Hizmetleri Müdürü
Şirketin A+ hedef kitlesine yönelik satış/pazarlama odaklı ilk müşteri hizmetleri yapılanmasını sağladı. Gerek Türkiye’de gerekse de Miele dünyasındaki ilk servis iş modelini (Miele Service Agency)geliştirdi. Ürün ömür döngüsünün tamamı ilk kez kontrol altına alarak, bütünleşik müşteri hizmetleri deneyiminin geliştirilmesi ve şirket stratejilerine uygunluğu mümkün hale geldi.
Samsung Electronics-Müşteri Hizmetleri Direktörü
Türkiye’de satış & pazarlama ofisinin kuruluşu sürecinde, müşteri hizmetlerinin küresel standartlara entegrasyon sürecini yönetti. Yaklaşık 300 servis ortağıyla birlikte, 250.000/ay ölçekte müşteri hizmetleri operasyonu başarıyla yönetti. Türkiye çağrı merkezini küresel Samsung ağındaki “En iyi çağrı merkezi” yaptı.2012 ve2013 yıllarında KalDer “Tüketici Müşteri Memnuniyeti Endeksi” TV kategorisinde1.lik ödüllerinin alınması sağladı. Türkiyegenelinde500 bayiye yeni satış destek hizmetlerinin geliştirilmesini sağladı. Bayilerin maliyetlerini azaltıp, tüketicilere daha hızlı& kaliteli servis hizmeti sunmayı amaçlayan “Ev Teslimatı& Kurulumu” projesini başlattı. Mesleki ve teknik okullarla birlikte, yüksek kalitede teknik işgücü istihdamı oluşturulmasına destek vermeyi amaçlayan “Samsung Academy” projesinin İstanbul, Ankara ve İzmir illerinde hayata geçirdi. Maliyetverimliliğinde%50-65 iyileştirme sağladı.
VSY Biotechnology-Genel Müdür Yardımcısı
Satış, pazarlama ve müşteri hizmetlerinden oluşan yurtiçi operasyonunun ilk kurumsallaşma ve yeniden yapılanma sürecini yönetti. 2 yıldır düşüş eğiliminde olan bölüm cirosunun %30 büyümesini sağladı.