Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitmen

EĞİTİM
2009-2011 Bahçeşehir Universitesi İngilizce İşletme Yönetimi - 3,6 / 4 (MBA) - İstanbul
2002-2006 Istanbul Universitesi Ulaştırma ve Lojistik İstanbul
1998-2001 İngiliz Lisesi - Beyoğlu Anadolu Lisesi - Istanbul
2015-2017 Ataturk Universitesi – İş Sağlığı ve Güvenliği Programı
İŞ DENEYİMİ
Temmuz 2017 - Tükek Holding – Flokser A.Ş & Poliser A.Ş
İş Mükemmelliği Müdürü (Yönetim Sistemleri – Müşteri İlişkileri – Süreç Yapılandırma – Risk&Uyum –
Sürdürülebilirlik) (Raporlama : CEO ve İcra Kurulu)
 Yeni müşteri süreçleri geliştirme süreçleri (stratejik&kritik projeler) yönetme, organize etme, duyurma ve izleme sorumluluğu yürütmek,
 Stratejik hedefler, iş hedefleri, çalışan hedefleri, kalite hedefleri gibi anahtar göstergeleri izlemesi ve değerlendirmesi,
 Global kalite organizasyonel yapısı ve süreç mükemmelliği modeli kurulumu,
 Şirket süreç modellerinin oluşumu, sürdürülebilirlik ile ilişkisinin kurulumu,
 Müşteri İlişkileri tüm süreçlerinin yönetimi (memnuniyet, şikayet, düzeltici-önleyici faaliyetler, kök neden analizi),
 Tüm kalite süreçleri sürekli iyileştirme modellerinin (5S, 6Sigma, YYS vb.) kurulumu ve devamlılığının sağlanması.
 Temmuz 2006 – Temmuz 2017 DB Schenker Arkas (Deutsche Bahn Schenker & Arkas Holding ortaklı firma)
Yönetim Sistemleri Müdürü (SEÇ-G-Müşteri/Tedarikçi İlişkileri – Yönetim Sistemleri)
Yönetim Temsilcisi - (Raporlama : CEO ve İcra Kurulu)
 B2B Müşteri ilişkilerinin /kritik ve proje süreçlerinin yönetimi (denetim, isg, çevre, ihale süreçleri, şikayet) (Apple, Brightstar, BP, Ikea, Volvo, Siemens, Bosch, Coşkunöz, Yazaki etc.
 Kalite Yönetim Sistemleri süreçleri, stratejik projeler yönetimi (SEÇ-G)
 Tedarikçi değerlendirme, uyarı, seçme ve stratejik satın alma süreçleri yönetimi,
 Stratejik hedefler, iş hedefleri, çalışan hedefleri, kalite hedefleri gibi anahtar göstergeleri izlemesi ve değerlendirmesi,
 Şirket süreç modellerinin oluşumu, sürdürülebilirlik ile ilişkisinin kurulumu,
 Tüm IK, SEÇ-G, kalite prensipleri, politikaları, uyum süreçlerinin yönetimi,
 Sosyal sorumluluk süreçlerinin yönetimi,
 Yüz yüze görüşme, performans sistemi ve işe alım vb. Insan kaynakları süreçlerinin modellenmesi ve yönetimi,
 Fiziksel güvenl,ik sistemlerinin kurulumu, kontrolü, denetimi ve operasyonlarının yönetimi,
 Yüz yüze görüşme, performans sistemi ve işe alım vb. Insan kaynakları süreçlerinin modellenmesi ve yönetimi,
 GDP-GMP, 5S, HACCP, ISO 9001, ISO14001, ISO10002, ISO 27001, TAPA A, TS16949 vb kalite standartlarının tüm dokümantasyon, system ve uygulama alt yapısının modellenmesi, denetimi ve yaygınlaştırılması,
 Kilit & global müşterilerin; SEÇ-G, Risk, Uyum, Spsyal Sorumluluk gibi ana süreç denetimlerinin yönetimi,
 Firmayı yerel ve uluslararası derneklerde (KALDER, UND, UTIKAD vs), platformlarda Yönetim Temsilcisi görevi ile temsil etmek,
 Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifikasyonu süreci tüm hazırlıkları (dokümantasyon ve uygulama yapısı) ve yönetimi,
 Yönetim takımlarına koçluk,
Temmuz 2006 – Haziran 2007 DB Schenker Arkas
Istanbul Yönetici Adayı (MT)
 Deniz, Hava, Kara, Demiryolu, Lojistik, Kalite, İnsan Kaynakları, Bilgi Teknolojileri, Mali İşler departmanlarının tümünde yürüyen süreçlerin yerinde gözlenmesi ve iş akışlarının analizi,
 Yönetici aday sürecinin icra kurulu üyelerine geliştirme projeleriyle raporlanması,

Ağustos 2005–Mayıs 2006 One Service Logistics Tic. A.Ş Istanbul
Hava Kargo Müdürü
 Tüm hava kargo ihracat süreçlerinin ve talep süreçlerinin yönetimi,
 Hava kargo operasyon süreçlerinin yönetimi,
 Operasyonel, yasal kuyum / değerli malzeme taşımacılığı süreçlerinin takip ve yönetimi,
 Belçika Operasyon Direktörüne operasyonel raporlamaların yapılması
EĞİTİMLER
 (2016) GDP Eğitimi – DB Schenker Academia / Vienna
 (2016) TAPA Denetçi Eğitim Programı TAPA - FSR EMEA [TAPA:Transported Asset Protection Association]
 (2015) TAPA Denetçi Eğitim Programı – TAPA – TSR EMEA [TAPA:Transported Asset Protection Association]
 (2014) Eğiticinin Eğitimi Programı – Bayan Perihan Yılmaz)
 (2014) İnsan Kaynakları Yöneticiliği Programı - Istanbul Institute / Yıldız Technical University
 (2013) IRCA Sertifikalı Baş Denetçi Programı – Alberk QA Technic
 (2012) Proje Yöneticiliği Programı (PMP) – Istanbul Institute
 (2012) Ekipler Yönetimi ve Motivasyon – DB Schenker Arkas
 (2012) Liderlik – DB Schenker Arkas
 (2006-2011) Kalite Kongresi - KALDER
 (07.04.2008 - 30.09.2012) 5S Düzen Yönelimi Projesi Eğitimi / Viyana Schenker Akademi
 (21- 22 September 2011) ISO 10002 Müşteri Şikayet Yönetim Sistemi / EGM Consultant
 (25.09.2010 - 27.09.2010) EFQM Program – Izmir Kaldem
 (05.04.2010 - 06.04.2010) İyi İletişim Teknikleri - BALTAŞ
 (02.01.2009 - 03.01.2009) Personel Performans Sistemi Yönetimi - BALTAŞ
 (13.12.2007 - 15.12.2007) ISO9001:2008 Eğitimi -KALDER
 (12.04.2007 - 19.04.2007) İSG ve Risk Analizi Yönetimi - RAMSRİSK
 (23.03.2007 - 24.03.2007) Süreç Geliştirme ve Yönetimi -KALDER
 (03.03.2007 - 05.03.2007) Kalite Denetçiler Eğitim Programı - KALDER
 (01.09.2003 - 01.04.2006) Italyanca Dil Eğitimi - Pronto Italia
DİL/BİLGİSAYAR BİLGİSİ
English: Advance - Fluent
Italian: Mid-level
Windows, Soft Trans, Visio and all other Microsoft Office Programs (Excel, Power Point etc.)
İLGİ ALANLARI
Hobiler: Ekonomi, lojistik ve kalite yayınları,
Tenis
KLUP & DERNEKLER
** 2011 - The Young Freight Forwarder of The Year Award - (Turkey Candidate for the World)
** LODER (Logistics Derneği Üyesi)
** ULYOMED (Kurucu Başkan)
** UTİKAD (Çalıştay Üyesi)

Balanced Scorecard – Kurumsal Karne

Stratejik Satın Alma ve Müzakere Yönetimi

Stratejik Satınalma ve Tedarikçi İlişkileri Yönetimi