Haziran 2023 tarihinden itibaren Eğitim Danışmanı, Profesyonel Koç ve Eğitmen olarak kendi kurduğu şirketinde çalışıyor.
• Eylül 2022 tarihinden itibaren öğretmenlere ve okul yöneticilerine yönelik olarak içeriğini yazdığı ve seslendirdiği “Okullu Yaşantılar” adlı podcast serisini hazırlamakta.
https://open.spotify.com/show/3G8pJwIcNz1edhjvTbbExC?si=ffbbc8d4007f4d46
• 2020 tarihinden itibaren Uluslararası Koçluk Federasyonu tarafından akredite edilen 90 saatlik eğitim, 6 haftalık süpervizyon ve dosya teslim süreçlerini tamamlayarak
aldığı ACC unvanı ile profesyonel koçluk yapmakta.
TEMEL YETKİNLİKLER
Proje Yönetimi, Eğitim İçeriği Hazırlama, Pedagojik Liderlik, Fasilitasyon, Koçluk ve Mentorluk
EĞİTİM VE SERTİFİKALAR
Yüksek Lisans Yeditepe Universitesi, Istanbul, 2004.
Eğitim Yönetimi
Lisans İstanbul Üniversitesi, İngiliz & Amerikan Dili ve Edebiyatı, 1999
PROFESYONEL DENEYİM
SEV (Sağlık ve Eğitim Vakfı) – 2018-2023
Vakfa bağlı SEV okullarında görev alan yaklaşık 1000 öğretmenin profesyonel gelişimlerini desteklemek amacıyla kurulan SEV Akademi’nin kuruculuğunu üstlenmek ve ihtiyaç analizleri neticesinde elde edilen veriler doğrultusunda mesleki ve kişisel gelişim eğitimler organize etmek. Blackboard üzerinden öğretmenlere yönelik dijital eğitim içeriği hazırlamak, eğitim süresince kolaylaştırıcı olarak hibrit şekilde öğretmenlerle bir araya gelmek ve katılımcıların seçtikleri konular üzerinde online/yüz yüze atölye çalışmaları gerçekleştirmek.
Irmak Okulları- Kurum Koordinatörü 2014-2018
Irmak İlköğretim Okulu- Okul Müdürü 2009-2013
Özel Enka Lisesi İngilizce Bölüm Başkanı 2008-2009
Enka Okulları İngilizce Öğretmeni 2003-2008
Yeditepe Üniversitesi İngilizce Okutman 2002-2003
Marmara Eğitim Kurumları 1991-2001
7 yıl İngilizce Öğretmenliği ve 3 yıl Bölüm Başkanı olarak görev aldım.
Richard Montgomery Devlet Lisesi, Maryland 1999-2000 Fulbright Öğretmen Değişim
programı
PROFESYONEL GELİŞİM ÇALIŞMALARI
MBSR Bilinçli Farkındalık Temelli Stres Azaltma 2022- Mindfulness Institute
MBCT Bilinçli Farkındalık Temelli Şefkat Eğitimi 2022 Mindfulness Institute
Seslendirme ve Dublaj Diyalog Eğitim Kurumları 2021
ACTP ICF onaylı Koçluk Sertifikası 2021 Sola Unitas
NLP Master Uygulayıcı 2021 Sola Unitas
Eğitici Eğitimi 2020 SEV Akademi Quadrant
Liderlikte Pozitif Psikoloji 2017 -Navitaş Eğitim
TA 101 (Transaksiyonel Analiz) TA Derneği 2016
Liderliği Anlamak IBO Uluslararası Bakalorya 2016 Holland
Yönetici Koçluğu Sola Unitas 2015
Takım Koçluğu Sola Unitas 2015
Pedagojik Liderlik IBO Uluslararası Bakalorya 2015 Florance
Teori, Uygulama ve Değerlendirmeleriyle Farklı Eğitim ve Öğretim Model / Yöntem /
Yaklaşımları – Özel Okullar Birliği Derneği – 2014
Çatışma Yönetiminde Arabuluculuk ve Müzakere 2013
Öğretimsel Koçluk- Steve Barkley 2008 – Enka Okulları
Fulbright Burs Sertifikası 2000
1 yıl süreli Öğretmen Değişim Programı Maryland
“Yaratıcı Yazım” Georgetown University 2000
“Ses ve Diksiyon” Georgetown University 2000
Öğretmenlik Uygulama Programı Exeter University- İngiliz Kültür & Exeter Universitesi 1997
İngiliz Kültürel Çalışmalar 1996 The University of Warwick
İŞ BİRLİĞİ SAĞLANAN PROJELER
ICF -TED 10.000 Genç Meşale Kariyer Koçluğu Projesi
ICF -ÖRAV Öğretmen Akademisi Koçluk Projesi -2021
ICF -Türkiye Soroptomist Kulüpleri Federasyonu Kariyer Koçluğu Projesi – 2021
ICF- BİZBİZZE Girişimci Kadınları Destekleme amaçlı Koçluk Projesi -2022
ICF- JCI “Genç Liderler ve Girişimciler Derneği” kadın girişimcileri destekleme amaçlı koçluk
projesi -2023
SEN Ol DİYE Koçluk ve Mentorluk Platformu-Hacettepe Üniversitesi Kalite Topluluğu Koçluk
Projesi -2023
Geleceğini Kuran Genç Kadınlar Mentorluk Programı Sabancı Vakfı 2023
BLOG YAZILARIM
Öz farkındalık ve Öz Şefkatle İçimizdeki Yerlerin Keşfi
Nedir bu Öğretimsel Koçluk Dedikleri?
Ve Artık Öğrencilerimizle Bağ Kurma Zamanı
Çok Boyutlu Liderlik ile Okul Müdürlüğü
Çocukların ve Gençlerin İçindeki Gizli Güç “öz”
Paylaşılan Vizyon ile Ortak Değer Oluşturma
Kadıköy Life
Yeni bir Akademik Yıla Başlarken Ebeveynlik Ajandası
YKS Sonuçları Açıklandı, Peki Ya Şimdi?
LGS Sonrası Nasıl Bir Yaklaşım?
TÖZOK Türkiye Özel Okullar Derneği Dergisi
Öğretimsel Koçluk Yaklaşımı ile Öğretmenlerin Mesleki Gelişim Süreçlerinin Kolaylaştırılması
Farklı Liderlik Modelleri ile Okul Müdürlüğü