Banner

Kalite Yöneticiliği

Kalite Yöneticiliği

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Yönetim sistemi yaklaşımları kılavuz niteliğinde olup ; kurum ve işletmelerde bilimsel tekniklerin kullanılmasını, güvenilir sonuçların ortaya çıkmasını ve bu şekle subjektif uygulamalardan ve kararlardan kurum ve işletmeleri uzaklaştırmayı sağlamaya büyük destek vermektedir. Yönetim sistemleri uygulamaları kurum ve işletmelere başta prestij, düzen ve bunlara bağlı olarak da ilerleme ve başarı getirmektedir.Bu eğitim ile bağımsız veya entegre olarak kalite, çevre, iş sağlığı ve güvenliği , müşteri sadakat yönetimi uygulamalarının ilgili yönetim sistemi standardı gereklilikleri doğrultusunda şekillendirilebilmesi, standart gerekliliklerinin kurum ve işletmelerde kurulması, uygulanması ve sürdürülebilirliğinin sağlaması için çalışan ekiplerin donanım ve yetkinliklerini arttırmak, fayda sağlayan ve sürekli gelişime açık olan bakış açısına sahip profesyonellere katkı sağlamayı hedeflemiştir.
Kimler İçin?
Entegre Kalite Yönetim Sistemi ve Süreç yönetim sisteminin kurulması, geliştirilmesi veya işletilmesi ile ilgili çalışmalarda görev alacak çalışanlar ile konu hakkında bilgi sahibi olması gerekli görülen çalışanlar ve yöneticiler bu eğitimden yarar sağlayabilecektir.Ayrıca standartlarla ilgili gelişmeler konusunda bilgi almak isteyen katılımcılar, iş adamları, firma temsilcileri, müşterilerin beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi isteyen tüm kuruluşlar ve kuruluş temsilcileri de eğitimden fayda sağlayabileceklerdir. Eğitim sonunda bir sınav yapılacak olup, ilgili standartlar konusunda İç Tetkik gerçekleştirmek isteyen tüm katılımcılar bu sınavdan başarılı oldukları takdirde eğitim programına ait İç Tetkikçi Sertifikası almaya hak kazanacaklardır.
Eğitim Süresi
66 saat / 5,5 haftaCumartesi / 09:30-16:30Pazar / 09:30 - 16:30
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi, Istanbul Institute® ve TÜV Austria® tarafından gerçekleştirilen Kalite Yöneticiliği Sertifika Programının aşağıdaki koşulları sağlayan katılımcılarına, Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Kalite Yöneticiliği Sertifikası ya da katılım belgesi verilecektir.Aynı koşulları sağlayan katılımcılarımız TÜV Austria® tarafından ISO 9001, ISO 14001 ve ISO 45001standartlarını kapsayan uluslararası geçerliliği olan İÇ DENETÇİ AKREDİTE SERTİFİKASI almaya hak kazanacaklardır.Sertifika : Program sonunda yapılan sınavda başarılı olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla sertifika verilecektir.Katılım Belgesi : Program sonunda yapılan sınavda başarısız olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla katılım belgesi verilecektir.
1.Kalitenin Tanımlanması 2.Kalitenin Tarihsel Gelişimi 3.Genel Kavramlar4.Toplam Kalite Yönetiminin Tanımlanması 5.Toplam Kalite Yönetimini Oluşturan Temel İlkeler
Kalite yönetim sistemi dokümantasyon yapısının ve bu yapıdaki dokümanların sahip olması gereken özellikleri açıklamak. Katılımcılara kendi kuruluşlarında; sade, anlaşılır ve etkin doküman hazırlama esaslarını anlatmak.1.Kalite Yönetim Sistemi Dokümantasyon Yapısı2.Kalite El Kitabı,3.Görev Tanımları, 4.Prosedürler,5.Proses Tanımları/Haritaları/Akışları,6.Talimatlar,7.Kontrol Planları,8.Formlar, Spesifikasyonlar
1.Tanımlar ve Kavramlar Ve Süreç Türleri2.ISO N544 kılavuzu3.Süreç Öğeleri Ve Süreçlerin Tanımlanması4.Süreçlerin Dokümantasyonu5.Dokümantasyon Metotlarının Seçimi6.İş Akış Şemaları7.Süreç Yaklaşımı Kavramı Ve Süreç İyileştirme Metotları8.Süreç İyileştirme Prensipleri Ve Kritik Süreç Kavramı9.Sektörel Başarı Faktörleri Ve Kritik Süreçlerin Belirlenmesi10.Süreç İyileştirme Ekiplerinin Oluşturulması11.Süreç İyileştirme Projelerinin Yönetimi12.Uygulamada Dikkat Edilmesi gereken Noktalar
1.Kalite Kavramı2.Standartta Kullanılan Terimlerin Açılımı3.Kalite Sistemlerinin Gelişimi4.Kalite Sistem Standartları5.Diğer Standartlarla İlişkiler6.Doküman ve kayıt kavramı7.Standarttaki Zorunlu Dokümanlar Ve Kayıtlar8.Dokümantasyonda Dikkat Edilmesi Gerekli Noktalar9.ISO 9001:2015 Standart Maddelerinin Açıklanması Ve Yorumlanması10.Uygulama Örnekleri11.Sistemin Kurulması Ve Uygulanmasında Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar12.Sistemin Kurulmasında Ve Uygulanmasında Yaşanılan Güçlükler Ve Çözüm Yolları13.ISO 9001 Sistemlerinin Denetlenmesi Ve Belgelendirilmesi
1.Yönetim Prensipleri,2.Müşteri Şikâyetlerinin Yönetimi İçin Çerçeve,3.Planlama Ve Tasarım,4.Müşteri Şikâyetlerinin Yönetimi Sürecinin İşletilmesi,5.Süreklilik Ve Geliştirme
1.Çevre Kavramı2.Standartta Kullanılan Terimlerin Açılımı3.Çevre Yönetim Sistemlerinin Gelişimi4.Çevre Yönetim Sistem Standartları5.Diğer Standartlarla İlişkiler6.ISO 14001:2015 Standart Maddelerinin Açıklanması Ve Yorumlanması7.Uygulama Örnekleri8.Sistemin Kurulması Ve Uygulanmasında Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar9.Sistemin Kurulmasında Ve Uygulanmasında Yaşanılan Güçlükler Ve Çözüm Yolları10.ISO 14001 Sistemlerinin Denetlenmesi Ve Belgelendirilmesi
1.Kalite Liderliği Ve Organizasyondaki Yeri2.Kalite Liderinin Genel Görev Tanımı Ve Sorumlulukları3.Kalite Liderinde Bulunması Gereken Yeterlilikler Ve Yetkinlikler, Taktik Ve Stratejik Beceriler4.Kalite Liderinin Operasyonel Ve Yönetsel Görevleri Ve Sorumlulukları5.Kalite Liderliğinde İletişim Süreçleri6.Kalite Lideri Ve Üst Yönetim Arasındaki İletişim Ve Bilgi Akışı7.Operasyonel Süreçlerde İletişim Yöntemleri8.Kalite Yönetim Sistemi Uygulamalarında Yaşanan Problemler Ve Kalite Liderliğinin Önemi9.Kalite Liderinin Performans Göstergeleri10.Örnek Uygulamalar
1.Pratik Çalışmalar Ve Egzersizler2.Sistemin Kurulmasında Ve Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunlar Ve Çözüm Yolları3.Denetim Ve Denetçi Kavramları4.Denetim Programlanması5.Yeterlilik/Uygunluk Denetimi6.Denetime hazırlık7.Denetimin Gerçekleştirilmesi8.Uygunsuzluk Kavramı Ve Raporlaması9.Denetim Raporlaması10.Takip Denetimleri11.Düzeltici Faaliyetler12.Denetimlerin Psikolojik Boyutları13.Denetimde Etkin İletişim14.Denetçi Özellikleri Ve Yetkinlikleri15.Etkin Bir Denetim İçin Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar16.Denetim Sırasında Yaşanılan Güçlükler Ve Çözüm Yolları17.İlgili Standartların Sistemlerinin Denetlenmesi ve Belgelendirilmesi
1.Sistem Entegrasyonu Nedir, Neden Yapılır?2.Entegrasyon Uygunluğunun Belirlenmesi3.Ön Hazırlık Süreci4.Proje Yönetimi Olarak Entegrasyon Süreci5.Entegrasyon Adımlarının Ve Hedefin Belirlenmesi6.Uygulama7.Kontrol8.İyileştirme9.Örnek Vaka Çalışması
Eğitim Tarihi 09/03/2019
Eğitim Süresi 66 Saat
Lokasyon
Eğitim Ücreti 3.245 TL (KDV Dahil)
Bilgi almak istiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler