Banner

Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi

Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Course Content

Bu program, katılımcılara kurumsal iletişim alanında kapsamlı bir bakış açısı sunmayı hedeflemektedir. Kurumsal iletişim stratejilerinden medya planlama ve kriz yönetimine kadar geniş bir yelpazeyi kapsayan eğitimde, marka sadakati oluşturma, dijital strateji yönetimi ve işveren markası gibi güncel konular ele alınmaktadır. Katılımcılar, sürdürülebilir markalar yaratma, medya ile ilişkileri yönetme ve pazarlamanın temel prensipleri üzerine derinlemesine bilgi sahibi olacaklardır. Ayrıca, CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) ile müşteri deneyimini geliştirme yöntemleri aktarılacaktır. Eğitim, hem teorik hem de uygulamalı içeriğiyle, kurumsal iletişim profesyonellerinin dijital dönüşüm sürecinde etkili stratejiler geliştirmelerini sağlamayı amaçlamaktadır.

For Who?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
What will you learn?
• Kurumsal İletişimle Müşteri ve Marka Sadakati Stratejileri
• Online Ortamda Kurumsal İletişim, Marka Yönetimi Ve Dijital Strateji Yönetimi
• Kurumsal Girişimcilik - Şirketlerin Transformasyonu
• İşveren Markası ve Marka Algısı
• Medya Planlamanın Önemi ve Amacı
• Kurumsal İletişimde Medya ile İlişkiler
• Sürdürülebilir Markalar ve Kriz Yönetimi
• Yeni Dünya Düzeninde Kurumsal İletişim & Dijital Strateji Yönetimi
• Kurumsal İletişim Profesyonelleri İçin Pazarlamanın Temelleri
• CRM (Customer Relationship Management)
Course Duration
Toplam 42 Saat
Cumartesi / 09.30 - 16.30
Pazar / 09.30-16.30

Kurumsal İletişim ve İtibar Yönetimi-Reha Tartıcı
İşveren markası-İç İletişim-Reyhan Çelik
Kurumsal İletişim Profesyonelleri İçin Pazarlamanın Temelleri ve CRM-Reyhan Çelik
Marka Yönetimi ve Stratejileri-Selçuk Tuzcuoğlu
Online Ortamda Kurumsal İletişim, Marka Yönetimi ve Dijital Strateji Yönetimi
Medya İlişkileri ve Halkla İlişkiler, Etkinlik Yönetimi-Reha Tartıcı
Kriz Yönetimi ve Kriz İletişimi / Medya Planlama-Reyhan Çelik
Document
Program sonunda yapılan proje bazlı değerlendirme veya çoktan seçmeli sınav aracılığıyla, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve % 80 katılım şartını karşılayan adaylara Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü imzası olacak şekilde sertifika verilecektir.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezinde olup katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
•Kurumsal İletişim Temelleri: Tanımı, önemi ve stratejik rolü.
•Kurumsal İletişim Modelleri: Geleneksel ve modern modellerin incelenmesi.
•İletişim Prensipleri ve Türleri: Sözlü, yazılı, görsel ve dijital iletişim yöntemleri.
•İletişim Engelleri: Kurum içi ve dışı iletişimde karşılaşılan sorunlar ve çözüm yolları.
•Kurumsal İmaj: İmajın oluşturulması, korunması ve geliştirilmesi.
•İtibar Yönetimi: Kurumun itibarının nasıl yönetileceği ve sürdürülebileceği.
•Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS): İtibar yönetimi için KSS’nin rolü.
• Tüketici Markasından İşveren Markasına
• Çalışan Değer Önermesi Yeni Nesil Çalışanlar İçin: Anlam Yaratmak
• Marka Elçileri Marka Elçilerinden Nasıl Destek Alabilirsiniz?
• Türkiye ve Dünyadan Güçlü İşveren Markası Örnekleri
• Marka Vaadi Marka Algısı
• Markanız İçin Misyon ve Vizyon Belirlemek
• Kurum Değerleri
• Kurum Kültürü
• Herkesin Çalışmak İsteyeceği Bir Kurum Kültürü Oluşturmak
• Global Markalarda Kurumsal İletişimi Yerelleştirmenin Önemi
• Türkiye ve Dünyadan Başarılı ve Başarısız Yerelleştirme Örnekler
• Pazarlamanın Temelleri- Pazarlama Karması
• Pazarlama Stratejisi geliştirmenin adımları
•Analiz ve Araştırma Araçları
• CRM nedir? Müşteri Veri Yönetimi
• Müşteri Segmentasyonu
• Satış Yönetimi
• Potansiyel ve Gerçek Müşteri
• Müşteri Sadakati
• CRM Pazarlama ve Omnichannel İletişim
• Müşteri Deneyimi
•Pazarlama Otomasyonu ve İletişim Verimliliği
•Marka Nedir? Marka kimliği, kişiliği ve değerleri.
•Marka Yaratma ve Konumlandırma: Hedef kitleye uygun marka stratejileri geliştirme.
•Marka İletişimi: Marka mesajlarının etkili iletimi ve pazarlama stratejileri.
•Marka Değerinin Ölçümü: Marka değerinin nasıl ölçüleceği ve artırılacağı.
•Dijital Çağda Kurumsal İletişim: Online ortamda kurumsal iletişim stratejileri ve geleneksel iletişimden farkları.
•Kurumsal Kimlik ve Dijital İmaj Yönetimi: Dijital platformlarda kurumsal kimliğin nasıl yansıtılacağı ve sürdürüleceği.
•Kurum İçi ve Kurum Dışı Dijital İletişim
•Marka İletişimi ve Konumlandırma: Online varlık yönetimi
•Dijital İtibar Yönetimi: Marka itibarını çevrimiçi platformlarda nasıl oluşturacağınız ve olumsuz durumlarla nasıl başa çıkılacağı.
•Influencer ve İş Birliği Stratejileri: Influencer'lar ve iş birlikleri aracılığıyla markanın gücünü artırmak.
•Marka Hikayesi ve Dijital Anlatı: Online platformlarda etkili marka hikayesi oluşturma ve pazarlama.
•Sosyal Medya Yönetimi: Markaların hedef kitleye ulaşmak için sosyal medya platformlarını nasıl etkin kullanabileceği.
•İçerik Stratejisi ve Planlaması: Hedef kitleye uygun içerik oluşturma, paylaşma ve içerik takvimi hazırlama.
•Halkla ilişkilerde medya ile ilişkilerin önemi
•Medya ile ilişkilerin kapsamı
•Halkla ilişkiler yazarının görevi
•Haber yazma teknikeri ve kuralları. Ambargolu haber
•Basın bülteni (basın bülteni yazarken dikkat edilmesi gereken kurallar, basın bülteni çeşitleri), Basın kiti, Basın toplantıları, Basın makaleleri, Basın röportajları, Basın gezisi
•Kurumsal reklam
•Halkla ilişkiler yazarlığında kurumsal yayınlar: Broşür, kurumsal dergi, El ilanları, Fotoğraf ve görsel malzemeler
•Etkinlik Yönetimi ve Sponsorluk.
•Etkinlik Organizasyonu Planlama
•Kriz Yönetimi: Çevrimiçi ve çevrim dışı ortamda kriz anında yapılması gerekenler, hızla tepki verme ve krizden kurtulma yolları.
•Kriz Yönetimi Programlarının Planlanması
•Reaktif ve Proaktif İletişim Stratejileri: Kriz anında hem reaktif hem de proaktif stratejilerin önemi ve uygulanması.
•Online İtibarın Yeniden İnşası: Kriz sonrasında online ortamda marka imajını ve itibarını yeniden inşa etme yolları.
•360 Derece Pazarlama Planı: Medya Planlama
•Medya Planlama Öğeleri
•Medya Planlamanın Kapsamı
•Mecra Seçimi, Hedefleme, Zamanlama
•Marka Kimliği ve Kişiliğinin İletişime Yansıtılması
•Bütçeleme
•Kurumsal İletişim Temelleri: Tanımı, önemi ve stratejik rolü.
•Kurumsal İletişim Modelleri: Geleneksel ve modern modellerin incelenmesi.
•İletişim Prensipleri ve Türleri: Sözlü, yazılı, görsel ve dijital iletişim yöntemleri.
•İletişim Engelleri: Kurum içi ve dışı iletişimde karşılaşılan sorunlar ve çözüm yolları.
•Kurumsal İmaj: İmajın oluşturulması, korunması ve geliştirilmesi.
•İtibar Yönetimi: Kurumun itibarının nasıl yönetileceği ve sürdürülebileceği.
•Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS): İtibar yönetimi için KSS’nin rolü.
• Tüketici Markasından İşveren Markasına
• Çalışan Değer Önermesi Yeni Nesil Çalışanlar İçin: Anlam Yaratmak
• Marka Elçileri Marka Elçilerinden Nasıl Destek Alabilirsiniz?
• Türkiye ve Dünyadan Güçlü İşveren Markası Örnekleri
• Marka Vaadi Marka Algısı
• Markanız İçin Misyon ve Vizyon Belirlemek
• Kurum Değerleri
• Kurum Kültürü
• Herkesin Çalışmak İsteyeceği Bir Kurum Kültürü Oluşturmak
• Global Markalarda Kurumsal İletişimi Yerelleştirmenin Önemi
• Türkiye ve Dünyadan Başarılı ve Başarısız Yerelleştirme Örnekler
• Pazarlamanın Temelleri- Pazarlama Karması
• Pazarlama Stratejisi geliştirmenin adımları
•Analiz ve Araştırma Araçları
• CRM nedir? Müşteri Veri Yönetimi
• Müşteri Segmentasyonu
• Satış Yönetimi
• Potansiyel ve Gerçek Müşteri
• Müşteri Sadakati
• CRM Pazarlama ve Omnichannel İletişim
• Müşteri Deneyimi
•Pazarlama Otomasyonu ve İletişim Verimliliği
•Marka Nedir? Marka kimliği, kişiliği ve değerleri.
•Marka Yaratma ve Konumlandırma: Hedef kitleye uygun marka stratejileri geliştirme.
•Marka İletişimi: Marka mesajlarının etkili iletimi ve pazarlama stratejileri.
•Marka Değerinin Ölçümü: Marka değerinin nasıl ölçüleceği ve artırılacağı.
•Dijital Çağda Kurumsal İletişim: Online ortamda kurumsal iletişim stratejileri ve geleneksel iletişimden farkları.
•Kurumsal Kimlik ve Dijital İmaj Yönetimi: Dijital platformlarda kurumsal kimliğin nasıl yansıtılacağı ve sürdürüleceği.
•Kurum İçi ve Kurum Dışı Dijital İletişim
•Marka İletişimi ve Konumlandırma: Online varlık yönetimi
•Dijital İtibar Yönetimi: Marka itibarını çevrimiçi platformlarda nasıl oluşturacağınız ve olumsuz durumlarla nasıl başa çıkılacağı.
•Influencer ve İş Birliği Stratejileri: Influencer'lar ve iş birlikleri aracılığıyla markanın gücünü artırmak.
•Marka Hikayesi ve Dijital Anlatı: Online platformlarda etkili marka hikayesi oluşturma ve pazarlama.
•Sosyal Medya Yönetimi: Markaların hedef kitleye ulaşmak için sosyal medya platformlarını nasıl etkin kullanabileceği.
•İçerik Stratejisi ve Planlaması: Hedef kitleye uygun içerik oluşturma, paylaşma ve içerik takvimi hazırlama.
•Halkla ilişkilerde medya ile ilişkilerin önemi
•Medya ile ilişkilerin kapsamı
•Halkla ilişkiler yazarının görevi
•Haber yazma teknikeri ve kuralları. Ambargolu haber
•Basın bülteni (basın bülteni yazarken dikkat edilmesi gereken kurallar, basın bülteni çeşitleri), Basın kiti, Basın toplantıları, Basın makaleleri, Basın röportajları, Basın gezisi
•Kurumsal reklam
•Halkla ilişkiler yazarlığında kurumsal yayınlar: Broşür, kurumsal dergi, El ilanları, Fotoğraf ve görsel malzemeler
•Etkinlik Yönetimi ve Sponsorluk.
•Etkinlik Organizasyonu Planlama
•Kriz Yönetimi: Çevrimiçi ve çevrim dışı ortamda kriz anında yapılması gerekenler, hızla tepki verme ve krizden kurtulma yolları.
•Kriz Yönetimi Programlarının Planlanması
•Reaktif ve Proaktif İletişim Stratejileri: Kriz anında hem reaktif hem de proaktif stratejilerin önemi ve uygulanması.
•Online İtibarın Yeniden İnşası: Kriz sonrasında online ortamda marka imajını ve itibarını yeniden inşa etme yolları.
•360 Derece Pazarlama Planı: Medya Planlama
•Medya Planlama Öğeleri
•Medya Planlamanın Kapsamı
•Mecra Seçimi, Hedefleme, Zamanlama
•Marka Kimliği ve Kişiliğinin İletişime Yansıtılması
•Bütçeleme
Course Date 01/02/2025
Course Duration 42 Saat / 7 Gün / 4 Hafta
Location Ms Teams (Online)
Course Price 8.000 TL (VAT Included) Katılımcı, Eğitim tarihinden en az 10 iş günü öncesine kadar gerekçe göstermeksizin iptal talebini BAUSEM’e yazılı olarak bildirerek gerçekleştirebilir. Bu durumda ödenen ücret kesintisiz olarak Katılımcıya iade edilecektir. Eğitim tarihinden önceki 5 iş günü içinde yapılan tüm iptal taleplerinde Eğitim ücretinden % 10 oranda kesinti yapılarak iade gerçekleştirilecektir. Eğitim tarihinden önce 3 iş gününe kadar BAUSEM’e sağlık raporu ve/ya eğitime katılamama gerekçesini gösterir resmi belgeyi ibraz etmesi koşulu ile iptal talebinde bulunarak kesintisiz iade ile gerçekleştirebilir; sağlık raporu ibraz edilmemesi halinde ödenen Eğitim ücretinden %75 kesinti yapılarak iade gerçekleştirilecektir.
Get Information
Related Courses
WhatsApp