Banner

Online İşletmemi Nasıl Büyütürüm?

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Artan rekabetin de etkisiyle günümüzde işletmelerin tüketiciyi anlaması, yeni müşterilere ulaşması ve var olan müşterilerini elde tutabilmesi daha da önemli hale gelmiştir. Bu eğitim ile katılımcıların hedef kitlelerinde yer alan tüketicileri daha iyi anlamak için gerekli donanıma sahip olmaları, ürün ve hizmetlerini tüketiciye ulaştırmak için gerekli ürün stratejisi, tutundurma stratejisi, fiyat ve dağıtım stratejisi konularında bilgi sahibi olmaları hedeflenmektedir. Eğitimin temel hedefi katılımcılara, tüketici davranışının temel kavramları, tüketiciyi ikna yolları, fiyatlandırmada yapılan temel hatalar, marka hikayesi oluşturma, ürün ve hizmetleri tüketiciye ulaştırma yolları gibi konularda teoriden öte uygulamaya yönelik bir birikim sağlamaktır.
Kimler İçin?
•Bu eğitim, işletmesini yeni kurmuş ve büyütmeyi hedefleyen ya da henüz kurmamış ancak kurmayı düşünen tüm girişimciler için uygun olmakla birlikte özellikle online yöntemler kullanarak işletmesini büyütmenin yollarını öğrenmek isteyen yöneticiler, girişimciler ve bu konuda bilgi sahibi olmak isteyen herkesin katılımına açıktır.
Kazanımlar
Eğitim sonunda katılımcılar şu kazanımları elde edecektir:

•Tüketici davranışının ne olduğu ve tüketici davranışının temelleri hakkında bilgi sahibi olunacaktır.
•Ürün ve hizmet hakkında tüketiciyi ikna yolları hakkında bilgi sahibi olunacaktır.
•Ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma stratejilerinin temelleri öğrenilecektir.
•Eğitim sonunda katılımcılar özellikle online kanalları kullanarak yeni müşteri kazanma yolları, var olan müşteriyi elde tutma yöntemleri konusunda bilgi sahibi olacak ve işletmeleri için bir yol haritası çizmeleri mümkün olacaktır.
•İşletme başarısının ve performansının nasıl ölçüleceği ve takip edilebileceği öğrenilecektir.
•Eğitim sonunda katılımcıların anlatılan uygulama benzerlerini kendi işletmelerine adapte etmeleri mümkün olacaktır.
Eğitim Süresi
Cumartesi - Pazar 13.00-16.00
6 saat
Belge
Program sonunda %80 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
Tüketici davranışının ne olduğu ve işletmeler için önemi açıklanacak, algıdan öğrenmeye, tüketici davranışının temel kavramlarına değinilecektir.
Ürün, hizmet tanımı yapıldıktan sonra tüketiciyi ikna etmek için önemli psikolojik mekanizmalar uygulamalı olarak açıklanacaktır.

Ürün hattı oluşturmak ve var olan müşteriniz için bir sonraki teklifiniz ne olmalı konusuna değinilecektir.
Temel fiyatlandırma stratejileri, fiyatlandırmada yapılan hatalar, doğru fiyatı belirlemek konuları örneklerle açıklanacaktır.
Temel tutundurma stratejileri,
marka hikayesi ve kullanımı, testimonials ve kullanımı örneklerle açıklanacaktır.
Tüketiciye ürün ve hizmetinizi ulaştırmak,
Online dünyada Webinar, Email listeleri kullanımı.
İşletmeler için performans göstergeleri ve bunların takibi.
Eğitim Tarihi 09/12/2023
Eğitim Süresi 6 Saat / 2 Gün
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 950 TL (KDV Dahil)

Eğitim kayıtları 07/12/2023 tarihinde kapanmıştır.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi almak istiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp