Course Content
Bu eğitimde, sergi, fuar ve müzayedelerde eserlerin nasıl ve hangi amaçla pazarlandığı ve sanatçının ürettiği çalışmaları hangi iletişim kanallarını kullanarak alıcı, izleyici ve genel olarak toplumla buluşturduğu üzerinde durulur. İletişim ve pazarlama sahasında basın bülteni hazırlanması, duyuru ve pr çalışmalarının nasıl hazırlanması gerektiğini içerir.
For Who?
Kültür sanat, pazarlama, reklam alanında kariyer yapmak isteyen veya özgeçmişine katkıda bulunmak isteyen kişiler; İşletme, Reklam ve Pazarlama, Gösteri ve Sahne Sanatları, Güzel Sanatlar eğitimi alan öğrenci ve mezunlar, sanat pazarlamasına ilgi duyan herkese açık bir programdır.
What will you learn?
Sanat galerileri, müzeler, müzayedeler, fuarlar, koleksiyonerler gibi sanat piyasasının içerisinde yer alan kurum ve kişilerin faaliyet planları, pazarlama-iletişim ağına hakim olma ve aktif rol alma becerisine sahip olacaklardır.
Course Duration
21 Saat / 7 Hafta
Çarşamba/ 19:00 - 22:00
Çarşamba/ 19:00 - 22:00
Document
Programa %80 oranında devam koşulu sağlayan ve verilen ödevi teslim eden katılımcılarımız, Katılım Belgesi almaya hak kazanacaklardır.
Önemli Not: 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” gereğince eğitimlerimiz kayıt altına alınmamaktadır.
Önemli Not: 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” gereğince eğitimlerimiz kayıt altına alınmamaktadır.
Sanat piyasasında pazarlamaya giriş yapılacaktır.
Dijital sanatın geleceği, NFT teknolojisi ve yeni nesil sanatçıları, günümüzde sanatın deneyimlenme biçimleri, dijital yüzeylerin yeni bir tuval olarak kullanılması aktarılacaktır.
Course Date
17/01/2024
Course Duration
21 Saat / 7 Hafta
Location
BAUSEM Online
Course Price
3.150 TL (VAT Included)
Get Information