Eğitim İçeriği
Sergi, fuar ve müzayedelerde eserlerin nasıl ve hangi amaçla pazarlandığı, sanatçının ürettiği çalışmayı iletişim kanallarını kullanarak alıcı, izleyici ve genel olarak toplumla buluşturmayı hedefler. İletişim ve pazarlama sahasında basın bülteni hazırlanması, duyuru ve pr çalışmalarının nasıl hazırlanması gerektiğini içerir.
"Bu program Artkolik Sanat ve Eğitim Platformu & İyilik İçin Sanat Derneği işbirliğinde gerçekleşmektedir."
Kimler İçin?
Kültür sanat, pazarlama, reklam alanında kariyer yapmak isteyen veya özgeçmişine katkıda bulunmak isteyen kişiler; İşletme, Reklam ve Pazarlama, Gösteri ve Sahne Sanatları, Güzel Sanatlar eğitimi alan öğrenci ve mezunlar, sanat pazarlamasına ilgi duyan herkese açık bir programdır.
Süre
21 Saat / 7 Hafta
Çarşamba/ 19:00 - 22:00
Neler Öğreneceksiniz?
Sanat galerileri, müzeler, müzayedeler, fuarlar, koleksiyonerler gibi sanat piyasasının içerisinde yer alan kurum ve kişilerin faaliyet planları, pazarlama-iletişim ağına hakim olma ve aktif rol alma becerisine sahip olacaklardır.
Belge
Programa %80 oranında devam koşulu sağlayan ve verilen ödevi teslim eden katılımcılarımız, Katılım Belgesi almaya hak kazanacaklardır.
Önemli Not: 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” gereğince eğitimlerimiz kayıt altına alınmamaktadır.