Eğitim İçeriği
Bu eğitimde, sergi, fuar ve müzayedelerde eserlerin nasıl ve hangi amaçla pazarlandığı ve sanatçının ürettiği çalışmaları hangi iletişim kanallarını kullanarak alıcı, izleyici ve genel olarak toplumla buluşturduğu üzerinde durulur. İletişim ve pazarlama sahasında basın bülteni hazırlanması, duyuru ve pr çalışmalarının nasıl hazırlanması gerektiğini içerir.
Kimler İçin?
Kültür sanat, pazarlama, reklam alanında kariyer yapmak isteyen veya özgeçmişine katkıda bulunmak isteyen kişiler; İşletme, Reklam ve Pazarlama, Gösteri ve Sahne Sanatları, Güzel Sanatlar eğitimi alan öğrenci ve mezunlar, sanat pazarlamasına ilgi duyan herkese açık bir programdır.
Neler Öğreneceksiniz?
Sanat galerileri, müzeler, müzayedeler, fuarlar, koleksiyonerler gibi sanat piyasasının içerisinde yer alan kurum ve kişilerin faaliyet planları, pazarlama-iletişim ağına hakim olma ve aktif rol alma becerisine sahip olacaklardır.
Eğitim Süresi
21 Saat / 7 Hafta
Çarşamba/ 19:00 - 22:00
Çarşamba/ 19:00 - 22:00
Belge
Programa %80 oranında devam koşulu sağlayan ve verilen ödevi teslim eden katılımcılarımız, Katılım Belgesi almaya hak kazanacaklardır.
Önemli Not: 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” gereğince eğitimlerimiz kayıt altına alınmamaktadır.
Önemli Not: 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” gereğince eğitimlerimiz kayıt altına alınmamaktadır.
Eğitim Tarihi
17/01/2024
Eğitim Süresi
21 Saat / 7 Hafta
Lokasyon
BAUSEM Online
Eğitim Ücreti
3.150 TL (KDV Dahil)
Bilgi almak istiyorum