Banner

Değişim Yönetimi

Değişim Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği
Bir proje veya yeni bir girişim düzeyinde "Değişim Yönetimi”, projede istenen değişimin sonuçlarının ve beklenen yatırım getirisinin elde edilmesi için mevcut durumdan yeni bir gelecek durumuna geçişin insan tarafını yönetmek amaçlı süreçlerin ve araçların uygulanmasıdır. Değişim yönetimi ekibi genellikle proje ekibinin üyelerinden (veya tüm ekibin kendisinden) oluşur. Yapılan arştırmalar, şirketin, projenin ya da çalışanların değişim yönetimi konusunda iyi donanıma sahip olmaları, ekiplerin iyi veya mükemmel bir değişim yönetimi sağlama olasılığının da daha yüksek olduğunu göstermektedir. Pandemiden önce, kendi şirketlerinde olası bir negatif durum karşısında “çevik reaksiyon” verebilen firmalar, kısa zamanda sahip oldukları değişim yönetimi stratejileri ile krizin etkilerini azaltıp faaliyetkerini sürdürülebilir hale geldiler. Prosci®, yaklaşık 20 yıllık deneysel araştırma ve kıyaslamaların sonucunda, değişimin insan yönünü geliştirmeyi hedefleyen bir metodoloji geliştirdi. Dünya literatürüne ADKAR modeli olarak geçen bu metodoloji, değişim projelerinin başarısız olma riskini en aza indirip, şirketlerin daha büyük başarılara imza atmasını sağlıyor. Değişim Yönetimi sertifika programında dünyadaki en başarılı şirket örneklerinden yola çıkarak, değişim girişimlerinin nasıl uygulanacağını, değişime direnci nasıl yöneteceğinizi çok kapsamlı bir şekilde ele alıyoruz. Öğrendiklerimizi atölye ve grup çalışmaları tarzında çok fazla uygulama, envanter ve interaktif çalışmalar yaparak pekiştiriyoruz. Eğitimin sonunda, bireysel ve organizasyonel düzeyde değişimi ADKAR® Modeli ve kendi Değişim Yönetimi planınızla nasıl yönetebileceğinizi öğrenip uygulayabilir hale geleceksiniz. Üstelik eğitim boyunca mevcut projelerinizin üstünde çalışarak, değişim yönetimi yol haritanızı ve uygulama sürecini gerçekleştirme fırsatınız da olacaktır.
Kimler İçin?
Değişim Yönetimi sertifika programı aşağıda belirtilenler dâhil olmak üzere, değişimi yönetmekle sorumlu herkes için tasarlanmıştır:
•Proje ve değişim yöneticileri
•Tüm seviyelerde değişim projesi olan çalışanlar
•Strateji ve iş geliştirme yönetici ve çalışanları
•Organizasyonel gelişim yöneticileri
•Değişim yönetimi ekibi üyeleri
•Değişim sponsorları
•Danışman ve eğitmenler
•Kurumsal ve iç iletişim çalışanları
•İK yöneticileri ve çalışanlar
Neler Öğreneceksiniz?
•Değişimin Psikolojisi
•Teori ve Perspektifler
•Değişimin 7 Kavramı
•Değişim Yönetimi Süreci
•Prosci® Değişim Yönetimine Dair 3-Aşamalı Süreci
•Organizasyonel Değişim Yetkinliği
•Değişim Yönetimini İş Hayatına Uygulama
•Proje ve Proje Yönetimi
•ADKAR™ Modeli
•Değişime Hazırlanma
•Kendi Değişim Yönetimi Stratejinizi Tasarlama
•Kendi Değişim Yönetimi Ekibinizi Hazırlama
•Kendi Sponsor Modelinizi Geliştirme
•Değişimi Yönetme
•İletişim Planı
•Sponsor Yol Haritası
•Koçluk Planı
•Direnç Yönetimi Planı
•Eğitim Planı
•Ana Değişim Planı
•Değişimi Güçlendirme
•Geri Bildirim Toplama ve Çözümleme
•Eksikleri Teşhis etme ve Direnci Yönetme
•Düzeltici Önlem Uygulama
•Başarıyı Kutlama
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılarımıza katılım belgeleri pdf olarak gönderilecektir.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp