Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır.
Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği
Amaç; Logo arayışında olan ve marka kimliğine yatırım yapmak isteyen katılımcılara başlangıç düzeyinde bir okuryazarlık sağlamaktır. Katılımcıların, tasarımcılar ve ajanslarla çalışırken doğru logo kavramını nasıl anlayacakları ve marka tasarım kültürüne hâkim olmaları hedeflenmektedir. Duygusal ve akılda kalıcı logo hikayeleriyle, marka hikayesinin gücü ve etkisi ele alınacaktır. Marka yolculuğunda ihtiyaç olacak anahtar stratejiler, geleneksel ve yeni nesil pazarlama aksiyonları anlatılarak hedef kitle analizi ele alınacaktır. Marka tasarımı ve marka stratejisinde başarı örnekleri ele alınacaktır. Marka değerleri, iş modeli ve reklam hedefi gibi konularda birebir çalışılarak yön verilecektir. Marka tasarımı, marka stratejisi oluştururken yapılması ve yapılmaması gerekenler örneklendirilerek atölye çalışmasıyla pekiştirilecektir.
Kimler İçin?
Girişimciler, KOBİ’ler, Grafik Tasarım, Reklamcılık, Mimarlık, Moda Tasarım, İletişim ve Halkla İlişkiler bölümlerinde çalışanlar ve öğrenim görenler
Neler Öğreneceksiniz?
Katılımcının;
Marka oluşturma ve strateji belirlemede farkındalığını artırarak sektör terimlerini anlaması sağlanacaktır,
Var olan veya kurmayı hayal ettiği markasını doğru konumlandırması için stratejik kararlarda kritik adımları kavrama konusunda ipuçları verilecektir,
Pazarlama temel kavramlarına hâkim olması ve uygulama konusunda fikir kazanması sağlanacaktır.
Marka tasarımı konusunda başarı ve başarısızlık hikayeleri örneklendirilecektir.
Marka Kimliği ve Hikaye Tasarım Süreçleri
Markalar logo sorununu nasıl çözer?
Doğru logo kurgusu nasıl olmalıdır?
Marka logo arayışında nelerden uzak durulmalıdır?
Doğru logo kavramı nedir?
Kurumsal kimlikte bütünlük nasıl sağlanmalıdır?
Logo kültürü ve logoda renk kullanımı .
İlginç ve akılda kalıcı logo hikaye örnekleri hakkında bilgi setine sahip olması sağlanacaktır.
Marka oluşturma ve strateji belirlemede farkındalığını artırarak sektör terimlerini anlaması sağlanacaktır,
Var olan veya kurmayı hayal ettiği markasını doğru konumlandırması için stratejik kararlarda kritik adımları kavrama konusunda ipuçları verilecektir,
Pazarlama temel kavramlarına hâkim olması ve uygulama konusunda fikir kazanması sağlanacaktır.
Marka tasarımı konusunda başarı ve başarısızlık hikayeleri örneklendirilecektir.
Marka Kimliği ve Hikaye Tasarım Süreçleri
Markalar logo sorununu nasıl çözer?
Doğru logo kurgusu nasıl olmalıdır?
Marka logo arayışında nelerden uzak durulmalıdır?
Doğru logo kavramı nedir?
Kurumsal kimlikte bütünlük nasıl sağlanmalıdır?
Logo kültürü ve logoda renk kullanımı .
İlginç ve akılda kalıcı logo hikaye örnekleri hakkında bilgi setine sahip olması sağlanacaktır.
Belge
Program sonunda %100 katılım şartını karşılayan adaylara "Katılım Belgesi" verilir.
Önemli Not: 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” gereğince eğitimlerimiz kayıt altına alınmamaktadır.
ÖNEMLİ NOT: BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
Önemli Not: 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” gereğince eğitimlerimiz kayıt altına alınmamaktadır.
ÖNEMLİ NOT: BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
Bilgi Almak İstiyorum