Banner

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği

Globalizasyonun pik yaptığı ve rekabetin gittikçe arttığı dünyada “sürdürülebilir” olmak şirketler ve markalar (bireysel&kurumsal) için en önemli konu haline geldi. Doğru planlama yapmak, doğru strateji geliştirmek ve bu stratejiyi dinamik bir şekilde adapte edebilmek, esnek & dayanıklı olabilmek gibi konular başta iş hayatı olmak üzere hepimizin birinci önceliği oldu. Bu bağlamda, bu sertifika programı şirket ve marka stratejisi geliştirme sürecinin, bu sürecin adımlarının ve dikkat edilmesi gereken noktaların, akademik perspektifle birlikte vaka çalışmaları ve iş hayatından gerçek örnekler ile aktarılmasını amaçlar.

Kimler İçin?
İçinde bulunduğumuz rekabet koşulları çerçevesinde stratejik bakış açısı kazanmak ve kendi (kişisel&kurumsal) strateji planını geliştirmek isteyen herkesin faydalanabileceği bir programdır. Kendi işini kuran & yöneten ya da şirketlerin pazarlama (marka, ürün, araştırma, vb), satış, iletişim, departmanlarında çalışan, kariyerine bu alanlarda devam etmek isteyen ve de bu konularda farklı bir bakış açısı kazanıp, vizyon sahibi olmak isteyen kişiler için uygun bir sertifika programıdır.
Neler Öğreneceksiniz?
Strateji, stratejik düşünme, stratejik planlama, stratejik pazarlama, marka stratejisi, pazarlama araştırmaları konuları ve süreçleriyle ilgili detaylı bilgi sahibi olup, kişisel ya da şirket stratejisi yol haritası çizme konusunda bilgi kazanılacaktır.
Belge
Program sonunda yapılan sınavdan, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve yüzde 80 katılım şartını karşılayan katılımcılara Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü tarafından imzalı sertifika verilir.
Değişen Pazarlar ve Müşteriler Bağlamında Değişen Pazarlama Anlayışı
Pazarlamanın Tanımı, Amaçları, Firma İçindeki Yeri ve Önemi
Strateji, Stratejik Planlama, Stratejik Pazarlama Planı
Pazarlama ve Satışın Farkları, Pazarlamada Etik ve Sürdürülebilirlik
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Tüketici Davranışı, İkna Yöntemleri, Algı Yönetimi
Veriye Dayalı Pazarlama Müşteri İçgörüsü ve Pazarlama Araştırması
Müşteri Yaşam Boyu Değeri ve Müşteri Yol Haritası
Güncel Pazarlama Çeşitleri: Gerilla, Nöro, Çevreci, İzinli, ve diğerleri
Pazarlamanın En Önemli Kararı: STP – Segmentasyon, Hedef Pazar Tespiti ve Konumlandırma
Pazarlama Karması: 4P, 7P ve 4C
Pazarlamada Ürün Geliştirme ve İnovasyon
Fiyatlandırma ve Dağıtım Stratejileri
Entegre Pazarlama İletişimi ve Pazarlamada Tutundurma Yöntemleri
Dijital ve Mobil Pazarlama
Pazarlama da Teknolojik Uygulamalar: Dijital Dönüşüm, Yapay Zeka, Nesnelerin İnterneti ve diğerleri
Marka’ nın Tanımı, Amaçları, Çeşitleri
Marka Kavramları: Marka Değeri, Marka Sadakati, Marka Denkliği, Marka Kimliği ve Kişiliği
Marka Elemanları: Marka İsmi, Logo, Slogan, Maskot, Marka Rengi, Tipografi ve diğerleri
Tüketici Markaları ile Endüstriyel Markaların Farklılıkları
Marka Genişletme Stratejileri
Markaların Uluslararasılaşma Yolculuğu ve Kültür
Kişisel Marka, İşveren Markası ve Kurumsal Marka Yaratma ve Tutundurma
Marka Yönetiminde Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma
Marka Hataları ve Başarı Hikayeleri
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp