Banner

Medya İlişkileri ve Halkla İlişkiler, Etkinlik Yönetimi

Medya İlişkileri ve Halkla İlişkiler, Etkinlik Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Eğitim Tarihi / Süresi 22/12/2024
6 Saat / Hafta
Lokasyon ONLİNE
Eğitim Ücreti 1500 TL (KDV Dahil)
Eğitimi İncele
Eğitim İçeriği

Bu eğitim, halkla ilişkilerde medya ilişkilerinin kritik rolünü ve bu ilişkileri yönetmenin inceliklerini katılımcılara kapsamlı bir şekilde sunmaktadır. Eğitimde, bir halkla ilişkiler profesyonelinin medya ile nasıl etkin bir iş birliği kurabileceği, haber yazma tekniklerinden basın bültenine kadar uzanan yazılı içerik üretim süreçlerinin ayrıntılarıyla ele alınır. Katılımcılar, basın kitleri, basın toplantıları ve medya röportajları gibi iletişim araçlarının etkin kullanımı konusunda bilgi sahibi olurken, kurum kimliğini destekleyen reklam ve kurumsal yayınların hazırlanmasının da halkla ilişkiler üzerindeki etkisini öğrenirler. Ayrıca, etkinlik yönetimi ve sponsorluk gibi özel projelerle halkla ilişkiler süreçlerini nasıl zenginleştirebilecekleri üzerinde durulmaktadır. Eğitim sonunda katılımcılar, medya ile ilişkileri sağlamlaştıran, kurumsal yayın ve içerik hazırlamada yetkinlik kazandıran, etkinlik yönetimiyle de halkla ilişkiler hedeflerini destekleyen kapsamlı bir bilgi ve beceri setine sahip olacaklardır.

Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
Halkla ilişkilerde medya ile ilişkilerin önemi
Medya ile ilişkilerin kapsamı
Halkla ilişkiler yazarının görevi
Haber yazma teknikeri ve kuralları. Ambargolu haber
Basın bülteni (basın bülteni yazarken dikkat edilmesi gereken kurallar, basın bülteni çeşitleri), Basın kiti, Basın toplantıları, Basın makaleleri, Basın röportajları, Basın gezisi
Kurumsal reklam
Halkla ilişkiler yazarlığında kurumsal yayınlar: Broşür, kurumsal dergi, El ilanları, Fotoğraf ve görsel malzemeler
Etkinlik Yönetimi ve Sponsorluk.
Etkinlik Organizasyonu Planlama
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılara Sürekli Eğitim Merkezi Müdürünün imzası olacak şekilde "Katılım Belgesi" verilecektir.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp