Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitmen

Sezi KALKAVAN

Koç / Eğitmen

KISA ÖZGEÇMİŞ

Dokuz Eylül Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü mezunu olup, Koç Holding-Enka ortaklığına bağlı Rusya merkezli AVM projelerinde Yiyecek İçecek Yöneticisi olarak iş hayatına atıldı. Sırasıyla yine çok uluslu ve 4 ülkede faaliyet gösteren Megapol Group, Asitane-Kariye Otel, Alarko Holding Hillside Turizm Grubu, Armada Otel , Cafe Crown ve Caribou'da eğitim yöneticisi pozisyonlarında bulundu.

16 yıllık kurumsal geçmişinde F&B, Ağırlama-Misafir İlişkileri, Ürün Yöneticiliği ve Eğitim Departmanlarında edindiği deneyimin son 10 yılında mağazacılık ve perakende sektöründe Öğrenme ve Gelişim alanında derinleştirdi. 2015 itibariyle kariyerini eğitmenlik ve danışmanlık alanında sürdüren Sezi Kalkavan, eğitmenlik dışında, fasilitasyonlar gerçekleştirmekte ve koçluk yapmaktadır.

Bunun dışında Türkiye'de Afrika'daki çocukların eğitimi için sosyal sorumluluk çalışmaları sürdürmektedir.

EĞİTİM

9 Eylül Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği - Lisans

Mesleki Eğitimler:

CTI Co-Active Koçluk, The Performance Coach Yönetici Koçluğu ve Mentörlüğü, TPC-International Associaton of Facilitators / Fasilitatör, Optimum Denge Modeli 1. ve 2. Basamak, Bütünsel Spiral Dinamikler, Clare Myatt London / Embodiment for Coaches and Deepening Somatic Experience, NLP Practitioner, Işık Üniversitesi - Pozitif Psikoterapi Temel Eğitim Programı, Transaksiyonel Analiz, Hanna Nita Scherler / Gestalt Yaklaşımı ITS london / Ian Mcdermott - Patricia Riddell / NLP + Neuroscience

SEKTÖR VE EĞİTMENLİK DENEYİMİ

2015- Danışman , Koç ve Eğitmen

Eğitim Müdürlüğü ( Cafe Crown, Cafe Caribou)

Turizm Yöneticiliği (Koç Holding, Enka, Alarko Holding, Hillside Grubu)

Uzmanlıkları:

Etkili İletişim Becerileri Etkin Geri Bildirim Çatışma Yönetimi 7,83 (Lider ve Yöneticiler için Varlık, Tamlık ve Uyum odaklı Güçlü Yön ve Perspektif Geliştirme) Takımları Hedefte Tutmak Yöneticinin İlk Doksan Günü (İlk defa ekip yönetecek Yeni Yöneticiler için Tüm Alfabe) Yöneticiler İçin Koçluk Becerileri (Koçluk Şapkasıyla Yaklaşım ve Performans Geliştirme) Geleceğin Liderleri (Orta ve üstü yönetici kademeleri için Liderliğe Giriş) Hizmet kalitesi ve müşteri ilişkileri.