• Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Cumartesi / 09.30 - 16.30
• Pazarlama Terimleri
• Güncel Pazarlama Trendleri
• İçgörü Kavramı
• Analiz ve Araştırma Araçları
• Segmentasyon
• Kurumsal İletişim Projelerinde Lansmanlar
• Kurumsal Pazarlama Yaklaşımına Uygun Ajans Briefleri
• Müşteri Sadakati
• Analiz ve Ölçüm
• CRM Pazarlama İletişimi
• Müşteri Deneyimi
• Business Intelligence
• Kampanya Planlama
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute®' de olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM ve Istanbul Institute® erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.