Eğitim İçeriği
Son 20 yılda teknoloji ve tüketim alışkanlıklarının hızla değişimi kurumsal şirketlerin topluma ulaşma planlarını sürekli değiştirmesine neden oluyor. Konvansiyonel medyanın gücünü hızla kaybetmesi yeni araçlara yönelimi beraberinde getiriyor. Peki konvansiyonel medya tamamen işlevini kaybetti mi yoksa hala güçlü mü? Sorunun doğru cevabını verebilenler için ışıltılı bir gelecek var. Medyanın yerini medyayı yaratan bireyin aldığı yeni dönemde kurumsal yönetici hangi medya sepetinden faydalanmalı ki hedefe taşısın sorusunun cevabını bulmaya çalışıyoruz. Kaç çeşit iletişim var ve biz ne kadarını kullanıyoruz sorusuna gerçek medya firma ilişkileriyle, yaşanmış örneklerle cevap veriyoruz.
Kimler İçin?
• Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
• Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
• Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
• Halkla İlişkilerde Medya ile İlişkilerin Önemi
• Medya ile İlişkilerin Kapsamı
• Halkla İlişkiler Yazarının Görevi
• Finansal Medya ve İlişkiler
• Haber Yazma Teknikeri ve Kuralları
• Ambargolu Haber
• Basın Bülteni (Basın Bülteni Yazarken Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar, Basın Bülteni Çeşitleri)
• Basın Kiti
• Basın Toplantıları
• Kurumsal Reklam
• Basın Makaleleri
• Basın Röportajları
• Basın Gezisi
• Halkla İlişkiler Yazarlığında Kurumsal Yayınlar: Broşür, Kurumsal Dergi
• El İlanları
• Fotoğraf ve Görsel Malzemeler
• Medya ile İlişkilerin Kapsamı
• Halkla İlişkiler Yazarının Görevi
• Finansal Medya ve İlişkiler
• Haber Yazma Teknikeri ve Kuralları
• Ambargolu Haber
• Basın Bülteni (Basın Bülteni Yazarken Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar, Basın Bülteni Çeşitleri)
• Basın Kiti
• Basın Toplantıları
• Kurumsal Reklam
• Basın Makaleleri
• Basın Röportajları
• Basın Gezisi
• Halkla İlişkiler Yazarlığında Kurumsal Yayınlar: Broşür, Kurumsal Dergi
• El İlanları
• Fotoğraf ve Görsel Malzemeler
Eğitim Süresi
6 Saat / 1 Gün
Cumartesi ya da Pazar / 09.30 - 16.30
Cumartesi ya da Pazar / 09.30 - 16.30
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılara Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü ile Istanbul Institute® Müdürünün imzası olacak şekilde "Katılım Belgesi" verilecektir.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute®' de olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM ve Istanbul Institute® erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute®' de olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM ve Istanbul Institute® erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
Eğitim Tarihi
25/09/2022
Eğitim Süresi
6 Saat / 1 Hafta
Lokasyon
BAUSEM Online
Eğitim Ücreti
470 TL (KDV Dahil)
Bilgi almak istiyorum