Müşteri deneyiminden beslenen her tür departman çalışanı
Kariyerini müşteri deneyimi üstüne inşa etmek isteyenler
Yaptığı işe müşterinin bakış açısını katarak farklılaşmak isteyenler
Müşteri hizmetleri ya da deneyimi departmanlarında çalışanlar
Yeni kurulacak/kurulan deneyim odaklı ekiplerde yer alacaklar
Pazar / 10:00 - 17:00
İyi bir deneyim yaratmak için olmazsa olmaz noktalar
Müşterilerin beklentilerini anlama
İç görü elde etme ve aksiyona dönüştürme
Türkiye’deki ve Dünya’daki en iyi örnekler
NPS, e-NPS, c-SAT, e-SAT gibi kilit müşteri deneyimi ölçüm yöntemleri
Müşteri yolculukları ile deneyim yönetimi
ÖNEMLİ NOT: BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
•Müşteri Deneyiminin Evrimi (Customer-centricity to human-centricity)
•Yeni Dünyada Müşteri Deneyimi
- Marka ve Müşteri Deneyimi İlişkisi
•Müşteri Deneyiminin Temel Performans Göstergelerine Etkisi
•Müşteri Deneyimi Strateji ve Yönetişim Modelleri
•Tasarım Odaklı Düşünme ve Araştırma Metotları
•Personalar, Yolculuk Haritaları, Türkiye’den ve Dünya’dan Örnekler
•Duyulara ve Duygulara Dokunma
•Çalışan Deneyimi, İç Müşteri Kavramı