Banner

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği

Günümüz dünyasında, şirketlerin iş modellerine en fazla katkıyı sağlayacak, en yüksek ciroyu ve kârı, en düşük maliyetle yaratacak müşteri gruplarına yönelmeleri ve ürün, hizmet, fiyat ve iletişim stratejilerini, bu müşteri gruplarının istek ve ihtiyaçlarına göre belirlemeleri gerekmektedir.

Eğitimin nihai hedefi ; katılımcıların, doğru müşteriye, doğru ürün ve hizmetleri, doğru zamanda, doğru fiyattan ve doğru kanaldan teklif edebilme yeteneklerinin geliştirilmesidir.

Teorik olarak incelenecek kavramların yanısıra, Türkiye’de ve dünyada gerçekleşen örnek olaylar, kapsamlı olarak  irdelenecek, eğitimler, interaktif olarak gerçekleştirilecektir.

 Eğitimde “Praxis” yöntemi uygulanacak olup, katılımcılara, farklı sektörlerden çok sayıda yaşanmış vak’a anlatılacak ve teoriye kendilerinin ulaşmaları sağlanacaktır. 

Eğitim Süresi
Hibrit eğitim modeli ile tasarlanan bu eğitimin toplam süresi 9 saattir. Eğitimin 6 saatlik bölümü, katılımcıların ve eğitmenin eş zamanlı olarak bağlanacağı canlı dersler şeklinde MS Teams üzerinden gerçekleştirilecektir. Kalan 3 saat ise, BAUGO platformundaki asenkron eğitim videosundan oluşmaktadır. Asenkron eğitim detaylarına aşağıdaki BAUGO Eğitimleri sekmesinden ulaşabilirsiniz.

Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısına ulaşıldığında; eğitimlere bağlanacağınız linkler (MS Teams linki ve BAUGO platformu giriş bilgileri) eğitimden 1 gün önce tanımlanacak ve e-posta ile paylaşılacaktır.
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılara Sürekli Eğitim Merkezi Müdürünün imzası olacak şekilde "Katılım Belgesi" verilecektir.

Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:

Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.


BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
1.1.“Customer Relationship Management” mı ? “Client Relationship Management” mı ?
“Clever Re-Marketing” mi ? yoksa “Clever Relationship Management mı ?”
1.2.Akıllı İlişki ve İletişim Yönetimi
2.1. Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Stratejik Adımları
2.2.Yaşam Boyu Müşteri Yönetimi : Yaşam Evreleri Bazında Müşteri Yönetimi
3.1.Finansal Olarak Sürdürülebilir Müşteri İlişkisi
3.2.Sadakat Piramidi
3.3.Müşteri Sadakat Formülleri
3.4.Müşteri Değer Analizleri
3.5.Müşteri Kaçış Analizleri
3.6.Segmentasyon
4.1.“Rakibin Hemen Yapabileceğini Yapma !” Felsefesi
4.2.“Müşterimin Müşterisi, Müşterimdir” Felsefesi
4.3.“Ürünün ya da Müşterinin Yerine Geçmek” Felsefesi
4.4.Ürün & Hizmet Kontrol Listesi (8N + 3K)
1.1.“Customer Relationship Management” mı ? “Client Relationship Management” mı ?
“Clever Re-Marketing” mi ? yoksa “Clever Relationship Management mı ?”
1.2.Akıllı İlişki ve İletişim Yönetimi
2.1. Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Stratejik Adımları
2.2.Yaşam Boyu Müşteri Yönetimi : Yaşam Evreleri Bazında Müşteri Yönetimi
3.1.Finansal Olarak Sürdürülebilir Müşteri İlişkisi
3.2.Sadakat Piramidi
3.3.Müşteri Sadakat Formülleri
3.4.Müşteri Değer Analizleri
3.5.Müşteri Kaçış Analizleri
3.6.Segmentasyon
4.1.“Rakibin Hemen Yapabileceğini Yapma !” Felsefesi
4.2.“Müşterimin Müşterisi, Müşterimdir” Felsefesi
4.3.“Ürünün ya da Müşterinin Yerine Geçmek” Felsefesi
4.4.Ürün & Hizmet Kontrol Listesi (8N + 3K)
Eğitim Tarihi 25/01/2025
Eğitim Süresi 9 Saat
Lokasyon Ms Teams (Online)
Eğitim Ücreti 2.000 TL (KDV Dahil) Katılımcı, Eğitim tarihinden en az 10 iş günü öncesine kadar gerekçe göstermeksizin iptal talebini BAUSEM’e yazılı olarak bildirerek gerçekleştirebilir. Bu durumda ödenen ücret kesintisiz olarak Katılımcıya iade edilecektir. Eğitim tarihinden önceki 5 iş günü içinde yapılan tüm iptal taleplerinde Eğitim ücretinden % 10 oranda kesinti yapılarak iade gerçekleştirilecektir. Eğitim tarihinden önce 3 iş gününe kadar BAUSEM’e sağlık raporu ve/ya eğitime katılamama gerekçesini gösterir resmi belgeyi ibraz etmesi koşulu ile iptal talebinde bulunarak kesintisiz iade ile gerçekleştirebilir; sağlık raporu ibraz edilmemesi halinde ödenen Eğitim ücretinden %75 kesinti yapılarak iade gerçekleştirilecektir.

Eğitim kayıtları 25/12/2024 tarihinde kapanmıştır.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi almak istiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp