Banner

Sürdürülebilir Markalar ve Kriz Yönetimi

Sürdürülebilir Markalar ve Kriz Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
İşletmelerde ve firmalarda marka yönetiminin önemi, sürdürülebilirlik kavramı ve İK odaklı çalışan memnuniyeti ve müşteri memnuniyetini sağlamak yoluyla marka ve kriz yönetiminin nasıl gerçkeleştirileceğidir. Bu eğitimde teknik bilgilerin yanısıra dünyadan ve Türkiye’den yaşanmış örneklerle marka yönetimindeki hatalar ve yapılması gerekenler aktarılacaktır.
Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Süre
6 saat / 1 gün
Pazar 09.30-16.30
Neler Öğreneceksiniz?
1.Markayı Kimler Temsil Ediyor?
2.Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?
3.Çalışan Memnuniyeti = Müşteri Memnuniyeti = İyi Marka
4.Şirketlerde Müşteri Kimindir?
5.Şirket İçin Krizlerin Müşteriye Yansımaları
6.Müşteriler Nezdinde Marka Değerini Düşüren Firma İçi Krizlerin Yönetimi
7.Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri
8.Kurum Kültürü Nedir?
9.Dünya’dan ve Türkiye’den Başarılı ve Başarısız Örnekler
10.Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri
11.Müşterilerle Kriz İletişimi-Konvansiyonel Medya
12.Müşterilerle Kriz İletişimi-Sosyal Medya
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının; Sürdürülebilir Markalar ve Kriz Yönetimi modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi.Programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.

*Bu eğitime online olarak katılan kişiler Adobe Connect programı üzerinden eğitimi baştan sona takip edebilir, sesli ve görüntülü eğitmen ve diğer katılımcılarla etkileşim halinde olabilir.
1.Markayı Kimler Temsil Ediyor?
2.Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?
3.Çalışan Memnuniyeti = Müşteri Memnuniyeti = İyi Marka
4.Şirketlerde Müşteri Kimindir?
5.Şirket İçin Krizlerin Müşteriye Yansımaları
6.Müşteriler Nezdinde Marka Değerini Düşüren Firma İçi Krizlerin Yönetimi
7.Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri
8.Kurum Kültürü Nedir?
9.Dünya’dan ve Türkiye’den Başarılı ve Başarısız Örnekler
10.Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri
11.Müşterilerle Kriz İletişimi-Konvansiyonel Medya
12.Müşterilerle Kriz İletişimi-Sosyal Medya
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 30/06/2020 - 6 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 295 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler