Banner

Tasarım Odaklı Düşünce

Tasarım Odaklı Düşünce

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Course Content
Tasarım odaklı düşünce nedir?
Çevik yaklaşımla ilgisi nedir?
Empati
Persona
Bakış açısı cümlesi
Kullanıcı deneyimi haritası
Problem ve fikir önceliklendirme
Moskow ve Kano teknikleri
Prototip
Think different! – farklı açıdan düşün mottosuyla değişiklik, sorun çözümü ya da ürün dizaynını proje sonrası devir alacak ve kullanacak müşteriye empati yaparak ve onları da işin içine katarak insan odaklı ve deneyimi kolaylaştırıcı şekilde teslimatlar oluşturan her projenin sadece fonksiyonel değil insan ihtiyaçlarına da cevap vermesini sağlamak günümüzde yapılan işlere değer katmanın en önemli yolu. İhtiyaçları sadece iş olarak değil, insana yönelik de düşünmemiz artık çağımızın gereği.

Yaratıcılığı değere dönüştürmek son dönemlerin en çok üzerinde çalışılan konusu. Bu noktada Design Thinking- Tasarım odaklı düşünme en büyük araç olarak karşımıza çıkıyor. İhtiyacı anlama, empati yaparak çözüm üretme, prototipleme, kullanıcıya sunma ve görüşlerine göre bu döngüyü tekrarlama mükemmmele ulaştıran reçete gibi.

Design thinking metodolojisiyle birlikte kullanımı insanı merkeze alarak maksimum müşteri memnuniyetini sağlamak hedefli. Bu eğitimde Design Thinking tekniğin kullanımı için aşağıdaki aşamalar hakkında hem teorik bilgi verilecek ve eğitime katılanların işlerine döndüklerinde kullanacağı araçlar öğretilecek hem de uygulama ile birlikte bilgiyi deneyimleme ile öğrenme sürecini sağlamlaştıracak:

Empati yapma
İhtiyacı Tanımlama
Çözüm yaratımı
Prototipleme
Müşteriye sunma
ORID – Objective/Amacı netleştiren, Reflective/Deneyimi yansıtan, Interpretive/zorlukları tanımlayan, Decisional/Çözüme karar veren yaklaşım
Bu süreçleri deneyimlemek için kulllanılacak tekniklerden bazıları ise :

Persona oluşturma
Deneyim yolculuğu haritası
İş Modeli tanımı
Empati haritası
Değer zinciri analizi
Zihin haritalama
Kök neden analizi
Kanban tahtası kullanımı
Hikayeleştirme
Prototipleme
For Who?
Pazarlama, Bilgi İşlem, Ar-Ge, Planlama ve Strateji, İnsan Kaynakları departmanlarında ya da Yönetici pozisyonlarında çalışanlar programa katılabilirler.
Document
Katılım Belgesi : En az %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla verilecektir.
Course Date 09/06/2024
Course Duration 6 Saat / 1 Gün
Location BAUSEM Online
Course Price 1.080 TL (VAT Included)
Get Information
Değerlendirme Anketine Katıl.
Related Courses