Banner

Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Markalar

Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Markalar

Kurumsal Eğitim Talebi

İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Ön kayıt butonuna tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz. Bu eğitime sınıf açıldığında sizleri bilgilendireceğiz.
Eğitim İçeriği
Tüketicilerin ve tüm paydaşların, başta iklim krizi, biyoçeşitlilik kaybı, su ve gıda sorunu gibi sürdürülebilirlik konularına yönelik artan duyarlılığı, pek çok pazarda sürdürülebilir ürünleri ve markaları olan işletmeleri öne çıkartmakta ve onlara rekabet avantajı sağlamaktadır. Pazarlama stratejilerini sürdürülebilir kalkınma hedefleriyle uyumlu hale getirebilmek, girişimciler ve pazarlamacılar için önemli bir beceri haline gelmektedir. Sürdürülebilir markalar özellikle pandemi sonrasında tüketici gözünde değer kazanmakta ve tercih edilmektedir. Covid-19 pandemisinin etkisiyle çevresel, sosyal ve ekonomik boyutuyla sürdürülebilirlik, iş dünyasında hiç olmadığı kadar önem kazanırken sürdürülebilirlik konusunda farkındalığı ve bilgi düzeyi yüksek pazarlama ve marka uzmanlarına ihtiyaç artmaktadır. Bu eğitimde, katılımcılara sürdürülebilir pazar ihtiyaçları ve fırsatlarını karşılayacak pazarlama becerileri kazandırmak amaçlanmıştır. Bir diğer amaç ise, insanlık ve gezegen için yenilikçi ve sürdürülebilir markaların yaratılması ve yönetilmesini sağlayacak bilgi ve beceriyi kazandırmaktır. Bunu yaparken, ulusal ve küresel sürdürülebilirlik tehditleri ve fırsatları göz önünde bulundurulacaktır. Bu bağlamda, işletmelerin sürdürülebilir pazarlama karmaları ve yeşil markaları üzerine bir içerik sunulacak, teorik bilgi ile birlikte ülkemizden ve dünyadan başarı hikayeleri paylaşılacaktır.
Kimler İçin?
Eğitime sürdürülebilir pazarlama alt yapısını güçlendirmek isteyen şirket sahipleri, tüm kademe pazarlama, ürün, marka uzmanları ve yöneticileri / adayları katılabilir.
Neler Öğreneceksiniz?
Pandemi sonrası küresel riskler ve fırsatlar
Sürdürülebilir Kalkınma ve BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları (SKA)
SKA 12: Sorumlu Üretim ve Tüketim
Pazarlamadaki büyük değişim: Sürdürülebilir Pazarlamaya geçiş
Sürdürülebilir Tüketim ve Değişen Tüketici: Bugün tüketici ne bekliyor?
Sürdürülebilir Markalar inşa etmek
Amaç Odaklı Marka Olmak
Pazarlama karmasını sürdürülebilir kılmak
Yeşil Gösterme (Greenwashing)
Markalar ve Etik
Başarı hikayeleri
Belge
Program sonunda %100 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler
WhatsApp