Sürdürülebilir markalar özellikle pandemi sonrasında tüketici gözünde değer kazanmakta ve tercih edilmektedir. Covid-19 pandemisinin etkisiyle çevresel, sosyal ve ekonomik boyutuyla sürdürülebilirlik, iş dünyasında hiç olmadığı kadar önem kazanırken sürdürülebilirlik konusunda farkındalığı ve bilgi düzeyi yüksek pazarlama ve marka uzmanlarına ihtiyaç artmaktadır.
Bu eğitimde, katılımcılara sürdürülebilir pazar ihtiyaçları ve fırsatlarını karşılayacak pazarlama becerileri kazandırmak amaçlanmıştır. Bir diğer amaç ise, insanlık ve gezegen için yenilikçi ve sürdürülebilir markaların yaratılması ve yönetilmesini sağlayacak bilgi ve beceriyi kazandırmaktır. Bunu yaparken, ulusal ve küresel sürdürülebilirlik tehditleri ve fırsatları göz önünde bulundurulacaktır.
Bu bağlamda, işletmelerin sürdürülebilir pazarlama karmaları ve yeşil markaları üzerine bir içerik sunulacak, teorik bilgi ile birlikte ülkemizden ve dünyadan başarı hikayeleri paylaşılacaktır.
Sürdürülebilir Kalkınma ve BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları (SKA)
SKA 12: Sorumlu Üretim ve Tüketim
Pazarlamadaki büyük değişim: Sürdürülebilir Pazarlamaya geçiş
Sürdürülebilir Tüketim ve Değişen Tüketici: Bugün tüketici ne bekliyor?
Sürdürülebilir Markalar inşa etmek
Amaç Odaklı Marka Olmak
Pazarlama karmasını sürdürülebilir kılmak
Yeşil Gösterme (Greenwashing)
Markalar ve Etik
Başarı hikayeleri